Gå til innhold

Klart for Vestlands-dataparty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Flere hundre ungdommer samles snart for vinterens store databegivenhet på Sørvestlandet.

 

Fail. (selv om det allerede har blitt påpekt et par ganger)

 

Begynnte nesten å glede meg til lanmuligheter ikke altfor langt fra bergen nå, men dengang ei.

Endret av Wazu
Lenke til kommentar

Ganske heftig bommert ja, minner meg om enkelte av værdamene på TV2 som tror at vestlandet er kun sør for Bergen, og sier Trøndelag + Møre og Romsdal og peker godt oppi Nordland.

 

Men det er nok ikke bare journalistene i Edda som sliter med geografikunnskapene. Det er utrolig mange jeg vet om som ikke aner hva som ligger langs kysten fra Bergen til Trondheim. Slikt trodde jeg var allmennkunnskap. Nå er ikke jeg noen geografi-ekspert selv, og kan ikke de nøyaktige koordinatene til alle sørlandsbyene, men jeg skal da få plassert de fleste større byer i riktig landsdel ivertfall!

 

Dere som tar turen til Vestnes får kose dere, men husk at det blir noen ekstra ferger om dere forviller dere sørvestlandet ;)

Lenke til kommentar
Den alt for høye teknomusikken ødlegger jo hele lanet. Ikke engang under compoene skrur de den av...

 

Musikken har blitt skjerpet veldig de siste arrangementene, og sist arrangement var det ikke musikk i det hele tatt under compoene. Hvis du sikter etter CSS-compoen, så kan det kanskje ha noe med at vi ikke hadde ansvar for den, og at det var en privat compo? Slikt burde bes om hos crew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...