Gå til innhold

De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For meg er dette et rent konsollspill, på lik linje med Gears of War. Visse spill er overlegne på konsoll.

 

Helt enig. Jeg skjønner meg ikke på alle som sier at alle spill er best på PC. Det føles bare ikke helt det samme selv om man spiller med kontroll.

 

 

Den nye hovedpersonen ser mandig ut og. Lurer på hvor tøff han blir i forhold til Frank, som var ganske mandig selv.

Lenke til kommentar
Kommer oppfølgeren til ps3?

 

"De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)"

 

Ser hva det står, spør om noen har en kilde eller lignende på at det kommer til ps3, ikke hva som står i topic. Er ikke første gang det har stått noe feil for så å bli fikset for eksempel. :p

 

"De døde går snart igjen (PC/PS3/X360)"

 

 

 

 

 

 

 

Bare tuller :p Ja, det er verifisert.

 

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men har dere virkelig tenkt å spille det med mus og tastatur?

 

Hadde dere spilt Tekken på pc? :ermm:

 

Om du ikke viste det så har pc gamepad også.hehe

Bruker selv en Logitech Chillstream..

Funker ypperlig.

 

Ugh!

 

Poenget mitt er at jeg skjønner ikke folk som syter i det uendelige over at spill er konsollekslusivt, bare for at de vil spille det med konsoll-kontroller på pc.

Lenke til kommentar
Jeg føler at jeg gjentar meg selv, men har dere virkelig tenkt å spille det med mus og tastatur?

 

Hadde dere spilt Tekken på pc? :ermm:

 

Om du ikke viste det så har pc gamepad også.hehe

Bruker selv en Logitech Chillstream..

Funker ypperlig.

 

Ugh!

 

Poenget mitt er at jeg skjønner ikke folk som syter i det uendelige over at spill er konsollekslusivt, bare for at de vil spille det med konsoll-kontroller på pc.

 

Er dessverre mange spill som er konsoll ekslusivt :-(

Men på PC så kan vi velge mellom Tastatur og mus eller gamepad :-)

Og høyere oppløsning osv :-)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...