Gå til innhold

Tar ladegrep i mars (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
faen meg svakt av EA å bruke så forbanna langt tid.

Det er ikke EA som har laget spillet, men DICE. Dessuten har de ikke brukt lang tid.

Som DICE har sagt ville de jobbe mer med community og slikt.

Hadde det vært opp til EA hadde spillet blitt lansert til sommeren 08, men siden DICe er god guttene deres ble ikke DICE presset sånn med tidsfrister.

 

At et spill kommer ut et år etter annonsering er ikke uvanlig, det tar faktisk lang tid å lage spill hvis man må lage motorer i tillegg.

Lenke til kommentar

Helt fantastisk hvordan folk klager på at det tar lang tid, hadde de sluppet spillet nå eller for flere måneder siden hadde alle klaget på at det ble sluppet for tidlig!

 

Gleder meg at EA ser ut til å ikke presse DICE og at DICE bruker den tiden DE TRENGER på å få spillet bra!

Verste jeg veit er når utviklere presset til å slippe spillene sine tidlig, venter gjerne ett år ekstra for et ferdig spill enn å få et buggy helvete!

Hvert fall når det gjelder slike online spill så er dette livsviktig!

 

Dog kunne de sikkert annonsert spillet senere, hva er poenget med å annonsere et spill lenge før det kommer?

Prøv å hold det hemmelig helt til det kun er noen få måneder igjen? :)

 

Da slipper man mas fra massene og alt mulig slikt!

Lenke til kommentar
faen meg svakt av EA å bruke så forbanna langt tid.

Ja det var jo et smart og gjennomtenkt svar. Hvis du ser på feks. Need for speed serien så kunne de gjerne brukt et par år ekstra per spill kontra ett nytt per år. EA må lære av utviklere som Valve og Blizzard. Da kunne de tjent store penger selv om det hadde tatt litt tid før de hadde klart å få et litt bedre rykte enn det de har i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Håper betaen begynner på igjen snart. :D

 

Håper spillet krever lite og kan kjøres på skole-PCen min. :)

Er vel det som er en del av meningen med dette spillet.

 

ironisk at gratisspillet her blir utsatt for finpussinger mens stortitler fra flere andre selskaper ikke kan utsettes siden de "må" ut :cool:

Tja, jo fortere spill kommer ut jo fortere kan de tjene penger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

“Bad Company 2 takes everything that players liked in the original and ups the ante – more vehicles, more destruction and more team play,” - Battlefield.ea.com

 

Haper det betyr at hus kan kollapse denne gangen, ville vært artig.

Mer team play batyr mye større teams. og ikke glemme flere kjøretøy.

 

Battlefield Heroes og Battlefield 1943 ser jeg også fram til.

 

Dice lager kvalitet synes jeg.

 

Etterhvert kommer nok også Battlefield 3 og så Battlefield 2143/2243 tenker jeg.

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...