Gå til innhold

XP-brukere kan ikke fjerne IE8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det verste er vel at HW.no ikke opplyser om at dette er et meget begrenset problem som kun gjelder de personene som installerer SP3 etter at de har installert IE8. Det var nøyaktig det samme med beta-utgaven av IE8.

 

Dersom du har SP3 installert kan du fint installere IE8 RC1, og du vil også kunne avinstallere normalt. Om du har SP2, installerer IE8 RC1 og deretter installerer SP3 vil du derimot kunne få dette problemet.

Lenke til kommentar

IE er bare søppel, og det finnes mange bedre alternativer... Det tragiske når det er slik er at det er veldig lett for IE og ta med seg Explorer også når den krasjer og det kan til tider være ganske frustrerende.

 

Personlig må jeg bruke IE, men jeg oppdaterer den ikke grunnet Adobe sin treghet med å få ut fingeren med en 64 bits Flash Player.

Lenke til kommentar
Hvem kjører frivillig, automatisk oppdatering uansett? Personlig er jeg ingen fan av plutslige bluecscreens.

Har brukt Windows XP siden 2001, inkludert automatiske oppdateringer, på flere maskiner. Har enda ikke hatt virus, spyware eller blåskjermer.

 

Lurer på om det kanskje er hos brukerene og alt tullet de installerer for å holde maskinen "stabil" problemet kan ligge?

Lenke til kommentar
det fine er at absolutt ingen i verden trenger IE8 noen gang :w00t:

Joda, trenger det til å kjøre disse fancy activeX-kontrollerne som en del nettsteder velger å holde så kjært.

 

Når det er sagt så er det vel strengttatt ingen nyhet at man ikke kan fjærne IE? Selv har jeg aldri klart å avinstallere IE og trodde dette var meningen fra M$ sin side.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...