Gå til innhold

Fear 2 er ferdig (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt irriterende at man skal se vekk ifra historien i Extraction point (Det ble nevt at de ikke ville bruke historien, siden de ikke har laget spillet/historien selv.)

 

Muligens fordi Extraction Point og Perseus Mandate var møl i forhold til det opprinnelige FEAR når det gjaldt å presentere en noenlunde sammenhengende historie.

 

13. februar er merket i kalenderen!

Lenke til kommentar

FEAR var et bra Fps spill. Ikke noe mer, ikke noe mindre. God ide å mikse inn "Ringu horror".

 

Men jeg synes skrekken kom litt for mye i bakgrunnen. Alma dukket her opp her og der uten at jeg tenkte så mye over det, og det endte med at jeg var ganske likegyldig.

 

Actionen ble rett og slett for inntens til at jeg klarte å ta notis av alle skrekk effektene, og jeg var hele tiden på alerten for nye fiender. Skrekk følelsen var rett og slett fraværende.

 

Hvis de klarer å gjøre skrekk elemntene tydeligere så har jeg tro på spillet, Ellers blir det bare et ordinært fps spill. Et i mengden.

Lenke til kommentar

jeg kjørte den på full guffe i alle fall uten problemer. specs i profil.

 

jeg håper de har fiksa slik at du får sensen litt lavere. ikke at jeg er en cs fanatiker som må bruke 4km musematte for å snu meg, men den var litt for høy for min smak.

 

ellers så mislikte jeg "hjelmvisiret" de hadde brukt, ingen spill som har hatt slikt har vært av høy kvalitet.

 

dog så likte jeg skrekkelementene da, de var mer intensive denne gangen.

 

jeg kjøpte forrige fear orginalt, sammen med begge xp pakkene, men denne gangen tviler jeg på at jeg gidder å bruke penger på det. selve skytinga og det visirtullet ødelegget feelingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...