Gå til innhold

Første kvartalstap noensinne for Samsung


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
EDIT: Ja haha, alle taper penger på finanskrisen unntatt avisene som tjener mer :p

Ikke nødvendigvis, mye av inntektene til avisene er reklame som er avhengig av div bedrifter.

Får også betaling per leste artikkel, og har man flere artikler får man et høyere antall leste artikler, og ergo mer betalt. 100 finanskriseartikkler som leses av alle de som alltid tråler gjennom alle artikler blir nok en del penger

Lenke til kommentar
Jeg elsket min D500. Men jeg badet med den. En uting å skifte til badeshorts før man reiser på stranda.

 

jeg badet også med min Samsung, U600, den overlevde uten varige meen. eneste jeg må gjøre er å ta ut og inn batteriet for å slå den på. tror ikke min N95 hadde overlevd.

Lenke til kommentar
EDIT: Ja haha, alle taper penger på finanskrisen unntatt avisene som tjener mer :p

Ikke nødvendigvis, mye av inntektene til avisene er reklame som er avhengig av div bedrifter.

Får også betaling per leste artikkel, og har man flere artikler får man et høyere antall leste artikler, og ergo mer betalt. 100 finanskriseartikkler som leses av alle de som alltid tråler gjennom alle artikler blir nok en del penger

Joda, men hvis bedrifter betaler mindre for reklamen så blir det jo mindre penger i kassa med samme brukermasse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...