Gå til innhold

Vil ha slutt på nakenfotografering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Som nevnt i såpeboksen da jeg postet o0m dette der så er det en tåpelig regulering. Man kan garantert finne en workaround. Hvertfall på kameraer. Der kan man bare koble ut høyttaler. I tillegg så er det dette med støyende omgivelser da. Det bråker en del på f.eks. t-baner. (der hvor folk har vært plaget av upskirt-fotografer)

Lenke til kommentar
Dette er jo bare latterlig!!

 

Har ikke politikerne her i verden mer å bry seg om enn at de tenker på å lage en lov som kommer til å bli brutt av omtrent alle som har en mobil??'

Amerikanske senatorer bygger karriærer ved å skrive lover, men aldri for å fjerne, oppdatere eller opprettholde. Det politiske systemet er så skadd som det kan bli.

 

Om man ikke vill ha underlivet avbildet så kan man vell faenmæ ta på seg ei truse?

Kle også på ungene dine, om du ikke gjør det, om det er snakk om å ikke ta bilder av unger genereltsett så er det redselen for pedofili det er snakk om som er media bygget fordi den selger. Dette har tatt helt av etter man begynte å høre om pedofile på nyhetene (i usa) det har toppet seg med program som "to catch a predator" og dens etterkommere.

 

Dette er MEDIA sin feil... å skremme folk selger reklameplass men de tenker ikke over hva 6milliarder skremte mennesker ender opp med å gjøre.

 

Vi trenger i bunn og grunn en Sterkrevidering av "vær varsomplakaten" om ikke MYE mer.

Lenke til kommentar

Dette ble jo også tatt opp for ca det 7 år siden?

Husker det var styr om dette for noe omtrent samme tid siden i alle fall. På tiden det var relativt nytt med kamera på mobilen.

Mulig det faktisk ikke det er så lenge siden heller. Men dette omfattet også norge, såvidt jeg husker.

Lenke til kommentar
Dette er jo bare latterlig!!

 

Har ikke politikerne her i verden mer å bry seg om enn at de tenker på å lage en lov som kommer til å bli brutt av omtrent alle som har en mobil??'

Amerikanske senatorer bygger karriærer ved å skrive lover, men aldri for å fjerne, oppdatere eller opprettholde. Det politiske systemet er så skadd som det kan bli.

 

Om man ikke vill ha underlivet avbildet så kan man vell faenmæ ta på seg ei truse?

Kle også på ungene dine, om du ikke gjør det, om det er snakk om å ikke ta bilder av unger genereltsett så er det redselen for pedofili det er snakk om som er media bygget fordi den selger. Dette har tatt helt av etter man begynte å høre om pedofile på nyhetene (i usa) det har toppet seg med program som "to catch a predator" og dens etterkommere.

 

At man er naken i en garderobe betyr ikke at du vil ha nakenbilder av deg selv spredd for alle vinder. Når det er sagt så tipper jeg dette blir en rimlig ineffektiv greie, lett å komme seg rundt.

 

AtW

Lenke til kommentar
Dette er jo bare latterlig!!

 

Har ikke politikerne her i verden mer å bry seg om enn at de tenker på å lage en lov som kommer til å bli brutt av omtrent alle som har en mobil??'

Amerikanske senatorer bygger karriærer ved å skrive lover, men aldri for å fjerne, oppdatere eller opprettholde. Det politiske systemet er så skadd som det kan bli.

 

Om man ikke vill ha underlivet avbildet så kan man vell faenmæ ta på seg ei truse?

Kle også på ungene dine, om du ikke gjør det, om det er snakk om å ikke ta bilder av unger genereltsett så er det redselen for pedofili det er snakk om som er media bygget fordi den selger. Dette har tatt helt av etter man begynte å høre om pedofile på nyhetene (i usa) det har toppet seg med program som "to catch a predator" og dens etterkommere.

 

At man er naken i en garderobe betyr ikke at du vil ha nakenbilder av deg selv spredd for alle vinder. Når det er sagt så tipper jeg dette blir en rimlig ineffektiv greie, lett å komme seg rundt.

 

AtW

Jo sant, jeg tenkte ikke over det når jeg skrev det jeg skrev.

 

Tenkte da mer på i offentlighet.

 

 

 

SRD: Du skulle sett skitenundertøys automatene som finnes i japan. :)

Lenke til kommentar

Kjære vene.. ikke nok å ta bilder av folk uten at de vet det; nå blir de oppmerksomme på det også! :p

 

Nei, folk som er ansvarlige for at slike lover må passeres er idioter. Å ta bilder av folk i 'skjul' burde ikke være en problemstilling!

Mener jeg leste om noe av det samme om noen folk som tok bilder av døttrene til noen andre uten burka på. Ble visst et stort hysteri av det fordi de ikke var oppmerksomme på et bilde tatt på en åpen, travel gate midt i byen. :-/

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...