Gå til innhold

Flight Sim lever videre (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skuffende.. Nå kan vi egentlig forvente oss en liten flopp av neste spillet i serien. Kvalitetskravet vårt til FS-serien er skyhøyt, og jeg har mine tvil (men håper selvfølgelig :D ) til at nye utviklere vil klare å oppnå det nivået med sitt første spill.

Endret av Leaκim
Lenke til kommentar
dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen.

 

Kjører du FSX med alt av grafiske innstillinger på maximum?

 

Kjører ikke på max selv, men jeg har sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene...

Lenke til kommentar
Jeg føler meg veldig skeptisk nå.

 

Da er vi to...

 

Uansett, kunne jeg tenke meg høyere grafiske nivå i FSX (Og for den saks skyld, bedre optimalisering).

Kjører mest på ENNA, ENEV og ENBO, og det eneste flyplassen jeg er ganske fornøyd med der, er nok Bodø.

 

 

......sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene...

 

 

Problemer med å skille FSX fra virkelighet? :nei:

Endret av Applebee
Lenke til kommentar
Kjører ikke på max selv, men jeg har sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene...

 

Dessverre var nok de bildene du tenker på bare rendringer, og ikke in-game screenshots.

 

Ble en liten sak av det - folk som følte seg lurt, o.l.

Lenke til kommentar
dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen.

 

tja, synes riktig nok ikke denne grafikken er så dårlig jeg! btw; jeg har sett bedre grafikk, finner bare ikke bilder nå ;)

 

 

 

Jeg føler meg veldig skeptisk nå.

 

Uansett, kunne jeg tenke meg høyere grafiske nivå i FSX (Og for den saks skyld, bedre optimalisering).

Kjører mest på ENNA, ENEV og ENBO, og det eneste flyplassen jeg er ganske fornøyd med der, er nok Bodø.

 

 

lasted ned disse?

Lenke til kommentar
dette kan slå begge veier. men jeg håper kansje med ny utvikler at "nye" fs kan bli penere grafisk. syns ikke grafikken i fs er no særlig å skryte av. så bedre grafikk håper jeg, men det må jo ikke gå utover realismen.

 

Kjører du FSX med alt av grafiske innstillinger på maximum?

 

Kjører ikke på max selv, men jeg har sett bilder av der det kjøres på max sammenlignet med et bilde fra virkeligheten, og har hatt problemer med å skjelne forskjellene...

 

jeg kjører på maks ja. men altså høyere oppløsning på texturer, og lengre view distasnse hadde gjort seg. er kjedelig å fly i 100 fot over bakken og se trær rendre opp foran deg. flyr man i 10000 fot eller mer så ser grafikken bra ut. men ikke nærme bakken syns jeg.

Endret av Blazer
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...