Gå til innhold

Tvilsom «heder» til Uwe Boll


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Nuur: Nei, men han var executive producer, så jeg holder han delvis ansvarlig for det makkverket av en film likevel! ;)

 

Forøvrig syns jeg ikke Seed (2007) var så aller verst, bortsett fra at innledninga og enkelte av de mest gory scenene virka som de var laga mer for å sjokkere enn at de faktisk hadde noe med historien å gjøre. Men, som noen andre allerede har sagt: All PR er god PR.

Lenke til kommentar

Boll har laget noen meget gode filmer imo, Postal og Tunnel Rats

er genuine bra filmer. Seed er også en film som mange ikke liker

pga innholdet, men for det filmen skal være er den meget bra gjennomført.

 

Boll har gått fra å være en av de lengst nede på rangstigen når

det kommer til delvis ok budget på filmer men elendig skrevet, og utført

til å lage noen seriøst gode filmer. Man kan bare tenke hva han kan

komme ut med om noen år om han fortsetter å utvikle seg slik han har

gjort i det siste.

Lenke til kommentar

Jeg gikk på en smell med A Dungeon Siege Tale.. :( Det er ikke den siden av spillverdenen jeg er mest kjent med, så jeg satte det ikke i sammenheng. Jeg så bare Jason Statham og tenkte at han er tøff, så dette blir bra, om ikke mer enn en popcornfilm.

 

Ti minutter inn i filmen begynte jeg å få bange anelser og leste litt mer nøye på baksiden av coveret.. Og sånn endte jeg opp med å faktisk se noe Uwe Boll har produsert.. Riktignok bare et kvarter før jeg måtte skrubbe meg selv til blods i dusjen..men..traumene!

Lenke til kommentar
Jeg gikk på en smell med A Dungeon Siege Tale.. :( Det er ikke den siden av spillverdenen jeg er mest kjent med, så jeg satte det ikke i sammenheng. Jeg så bare Jason Statham og tenkte at han er tøff, så dette blir bra, om ikke mer enn en popcornfilm.

 

 

Hehe. Gikk på samme smellen. Så aldri coveret. Hadde jeg sett navnet hans hadde jeg aldi sett den. Forferdelig :(

Lenke til kommentar

Har spillt alle spillene Uwe's filmer er basert på og er en stor fan av Bloodrayne og har gode minner med venner i arkadene med House of the Dead. Mulig det er derfor jeg nærer et slikt hat til Uwe, da spesielt fordi han har planer om å dra Legacy of Kain serien ut av graven og ødelegge den totalt.

Lenke til kommentar

Jeg syntes ikke Dungeon Siege filmen var så ille (sånn midt på 3, har sett verre), men Postal.. DEN var horribel.

Er faktisk endel av filmene hans som ikke starter så ille, men ender i tragedie. F.eks Alone in The Dark og Blood Rayne (som er bra fordi man ser Kristanna Loken topløs).

Uansett, jeg ville aldri betalt for å se filmene hans..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...