Gå til innhold

Nvidia Ion-maskiner kommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men, hvorfor har ikke nVidia heller forsøkt seg sammen med AMD på å lage noe? Har mer troen på at de sammen kunne kommet opp med en cpu/chipset-kombo som hadde gitt tilnærmet samme ytelse/watt som Atom i dag, vesentlig bedre gfx og sannsynligvis rimeligere. (Samt at den muligens hadde hatt bedre gjennomslagskraft enn når AMD kjører på alene, og enn hva nVidia har når de forsøker seg mot Atom?)

Endret av daffyd
Lenke til kommentar
Men, hvorfor har ikke nVidia heller forsøkt seg sammen med AMD på å lage noe? Har mer troen på at de sammen kunne kommet opp med en cpu/chipset-kombo som hadde gitt tilnærmet samme ytelse/watt som Atom i dag, vesentlig bedre gfx og sannsynligvis rimeligere. (Samt at den muligens hadde hatt bedre gjennomslagskraft enn når AMD kjører på alene, og enn hva nVidia har når de forsøker seg mot Atom?)

 

Jeg som trodde AMD hadde ATI til sin fordel? AMD kommer vel snart med sin netbook baserte PC som de kommer til å bruke noe integrerte grafikk fra ATI?

 

Og til Iperik med den ASUS N10 linken: OMFG! Jeg fikk lyst på! XD jeg sitter nå på en Samsung NC10, så jeg er fornøyd med den så langt :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...