Gå til innhold

Intervju: Utviklingen av Fall from Heaven (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spillet trengte bare en full oppdatering(Patching). Nå går alt så det suser.

 

Hvis noen har samme problemet kan oppdateringene lastes ned manuellt fra hjemmesiden. har ikke linken på meg akkurat nå, men kan googles.

Og problemet var selvsagt at spillet bare kræsjet midt i loadinga.

Lenke til kommentar

Har de siste månedene spilt kun FfHII (vet ikke om jeg er i stand til å gå tilbake til vanlig Civ en gang...) og må si at dette er noe av det mest fantastiske jeg noen sinne har sett innen sjangeren. Skaperne bak dette har klart å få inn elementer jeg ikke trodde var mulig en gang i Civilization. Dynamikken som eksisterer i spillet skiller seg meget fra vanlig Civ ettersom omgivelsene og hendelser underveis i stor grad påvirker hvilken strategi du velger. For ikke å snakke om sivilisasjon/ rase... En av "morsomhetene" her, er f.eks. at har du tilgang på metall, har flere av enhetene dine også tilgang på bedre våpen. Jo bedre metall, jo bedre våpen.

 

Offisielt brukerforum finner man her og der finner man også en egen tråd for å rapportere feil. Spillet blir forøvrig oppdatert fortløpende, men det virker som om Derek Paxton ("Kael") prøver å samle opp mest mulig før den siste patchen nå kommer forhåpentligvis snart (en periode kom det patcher på daglig basis).

 

Uansett, anbefales! :)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...