Gå til innhold

Katastrofespill utsatt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha virker jo litt rart at man en dag sier at spillet kommer om noen måneder bare og dagen etter allerede ombestemmer seg og sier at det kan ta så mye som et år.

Enten litt kommunikasjonsproblemer internt i ubisoft eller at noen i ledelsen testet spillet og syntes det var så crap at det måtte forbedres:P

Lenke til kommentar
Splinter Cell viste vi allerede i fjor at det ble utsatt. Sjokk at andre spill også er det. Hva i h* er det Ubi driver med? Klarer aldri å holde tidsfrister.

Bedre med et bra spill enn å få et spill tidlig. Selv bruker jeg ikke å glede meg til spill som ikke er kommet ut og vips så er de lansert.

 

Er vanskelig å _ikke_ glede seg til favorittspillserien fortsetter.

Lenke til kommentar
Splinter Cell viste vi allerede i fjor at det ble utsatt. Sjokk at andre spill også er det. Hva i h* er det Ubi driver med? Klarer aldri å holde tidsfrister.

Bedre med et bra spill enn å få et spill tidlig. Selv bruker jeg ikke å glede meg til spill som ikke er kommet ut og vips så er de lansert.

 

Er vanskelig å _ikke_ glede seg til favorittspillserien fortsetter.

Jeg gleder meg jo, men tenker ikke på det ;) .

Lenke til kommentar
Da er du ikke like stor fan som meg. :p

Det vil aldri føle til noe godt da. Bedre å være pessimistisk og bli positivt overrasket enn å være sykelig hyped og bli skuffet over et spill som uansett er bra :tease: (uansett har jeg en tendens til å miste litt av interessen for et spill når det endelig blir lansert hvis jeg har vært hyped en veldig lang stund allerede)

Endret av Gormers
Lenke til kommentar
Da er du ikke like stor fan som meg. :p

Det vil aldri føle til noe godt da. Bedre å være pessimistisk og bli positivt overrasket enn å være sykelig hyped og bli skuffet over et spill som uansett er bra :tease: (uansett har jeg en tendens til å miste litt av interessen for et spill når det endelig blir lansert hvis jeg har vært hyped en veldig lang stund allerede)

helt enig. misster noe av lysten når man må vente for lenge

Lenke til kommentar
Gormers: Lær deg å takle nederlag og nyt følelsen av å glede deg til noe.

Njaaaneiii... Massive Off-topic:

 

 

Jeg hadde skyhøye forventninger til både mirrors edge og halo 3, og selv om de nådde opp til forventningene så likte jeg begge veldig godt. Jeg sier likevel at å bli hypa er en uting, det er bare veldig få spill som f. eks Zelda:TP hvor de høye forhåpningene jeg hadde faktisk innfridde for meg. Jeg liker det i alle fall best når jeg finner ett billig spill i et trau og finner ut når jeg kommer hjem at spillet var en gjemt skatt (dette skjer jo mindre nå som jeg vet om alle spill vha anmelderer på nettet osv). Dessuten så er det så mange fantastiske spill ute nå at en burde egentlig ikke trenge å glede seg til noe, da det allerede er noe ute som du ikke har spilt. Hvis noen lurer på hva jeg mest spent på, så er det Alan Wake, og the Secret world.

 

 

Litt mer on-topic:

Det er dog littegrann urovekkende at Splinter cell: convtiction enda er et stykke unna. Jeg husker de første spilla i serien som nesten kom ut samtidig, og nå har vi et spill som vi ikke har hørt noe om for en god stund.

Red steel 2 har potensialet til å bli bra, jeg likte faktisk eneren litt, og jeg setter alltid pris på en annerledes fps med 4 player split screen. Men som sagt er det kjekt at de drøyer med I am alive for å få det skikkelig, utvikleren har jo ikke så mange fantastiske spill på rullebladet (cold fear).

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...