Gå til innhold

Se hva Nokia skal lansere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fra ingensted dukker det nå opp en ny Nokia-telefon med fullt tastatur.

For de som har fulgt med på ryktetråden om Nokia (se link i signatur) var denne modellen helt forventet.

 

Flere dager (uker..?) siden en troverdig kilde i den tråden sa at E75 vil få en XM-bror.

 

Fint å se Nokia satser på QWERTY!

Lenke til kommentar
Nei og nei. Når skal Nokia slutte å lansere stygge mobiler? Har ikke sett en eneste pen mobil fra Nokia siden 3510i.

Når du skriver noe slikt forsvinner hele poenget med innlegget ditt.

 

Men folkens, pust rolig. Denne modellen er primært tiltenkt ung ungdom, spesielt i USA, men også europa. Husk at QWERTY er langt større i USA enn Norge, og vi har så vidt sett Nokias start på slik satsing, E71, E63, E75, 5730XM, N97...

 

Uansett, Nokia har jo en egen versjon av denne for de som ønsker noe mer stilrent design. Da er det ikke verre enn å velge den og betale noen kroner mer.

 

 

e75-2.jpg

edit: Neesten slemt av Amobil å ikke nevne E75 i denne artikkelen :p

nokia_e75_20.jpg

Endret av genser
Lenke til kommentar

endelig, denne telefonen er akkuat det vi trenger mer av i Europa.

og dere som klager - hvorfor

dette er en telefon som er rettet mot texte syke ungdom

jeg er i usa nå, og qwerty telfoner er sykt populære

de fleste har enten blackberryer eller telefoner som ligner dette

å har jo også usa bedre abonoment løsninger

men synes virkelig at Europa må satse mer mot qwerty telefoner, kanksje vi faktisk kan få blackberry for allmennfolket!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

helt feil knutaj

Walmart er kjempe stort, det er den absolute billigste matbutikken og finenr du det billigere andre steder, gir de deg pengene tilbake.

Walmart er elsket av amerikanere, de som ikke liker det, liker det ikke fordi walmart kjører andre out of business.

 

Walmart er genialt

Lenke til kommentar
helt feil knutaj

Walmart er kjempe stort, det er den absolute billigste matbutikken og finenr du det billigere andre steder, gir de deg pengene tilbake.

Walmart er elsket av amerikanere, de som ikke liker det, liker det ikke fordi walmart kjører andre out of business.

 

Walmart er genialt

Walmart tiltrekker seg vel først og fremst white trash, illegale invandrere, arbeidsløse og rusmisbrukere. Det er hvertfall min erfaring. Og jeg handler på Walmart stadig vekk. Kjenner dog nok av de som nødig vil satt sin fot der, og gjør de først det, holder de kjeft om det.

 

Nå skal det selvsagt sies at folks kjøpekraft varierer en hel del etter hvor i USA man befinner seg, så jeg ser ikke bort fra at det finnes steder hvor de tiltrekker seg et noe annet "klientell".

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...