Gå til innhold

Burnout-boks i februar (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Burnout Paradise har ødelagt konseptet bak Burnout. De tre første spillene var helt geniale. Et sandkassespill passer ikke serien i det hele tatt. Burnout 3 var høydepunktet i serien etter min mening.

 

Enten får Criterion/EA gi opp serien eller gå tilbake til tegnebordet og gå i retning mot de tre første.

Lenke til kommentar

Etter min mening er dette det beste burnoutspillet. Sandkassefaktoren er faktisk en forbedring. Friheten med å lage egne ruter og diverse. samt en herlig bilpark med stor variasjon på egenskaper i forhold til de ulike events. Spiller dette ofte online sammen med min bror som også har PS3, og vi har hatt mang en latter over geniale crash og muligheter som friheten gir oss :D

Lenke til kommentar

Er helt enig med TCi og talisar, værste spillet i serien. De morsomste modusene har også blitt fjernet/forandret. Vanskelighetsgraden er også totalt ubalansert, f.eks. Takedown events. Det er ganske vanskelig å knocke ut de andre bilene helt frem til man har klart målet, da dør de som fluer.

Endret av NightReaper
Lenke til kommentar

Så de dropper lokal flerspiller på konsollene, som er designet med flere spillere i tankene, og inkluderer det i versjonen til PC, som knapt er egnet for den typen spilling overhodet? Greit at det er snakk om å spille på omgang, men er det bare jeg som rister litt på hodet over denne avgjørelsen?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg bruker ratt og pedaler på Burnout Paradise...skulle ønske GTA IV kunne støtte det..man må liksom gå ved hjelp av kontroller og først når man tar en bil i GTA IV så kan man bruke ratt og pedaler.

Lenke til kommentar

Burnout Paradise er definitivt et av de beste bilspillene noen gang laget. Riktignok savner jeg crash-mode, men du kan jo likevel krasje så mye du vil. Burnout paradise er definitivt beste spill i Burnout-serien, og de som mener noe annet burde ta seg en bolle. Aldri før har det vært så morsomt å ødelegge biler og trafikk.

 

Ikke rart at BP ble kåret til det beste bilspill av veldig mange nettsteder, og ble til og med kåret til nest beste spill totalt fra 2008 (bare slått av GTAIV)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...