Gå til innhold

Sony Ericsson i fritt fall


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SEs tilbakefall har vart lenge nå. Lenger tilbake i tid enn hva vi omtaler som finanskrisen.

 

Uansett har du selvfølgelig rett i at også finanskrise rammer SE. Om det stemmer som enkelte sier at kundene i større grad enn før krever litt mer for litt mindre vil dette ramme SE i større grad enn andre merker.

 

Det begynner å haste for SE. En merkbar forandring bør skje snart.

 

Ellers blir det selvfølgelig spennende å se de andre produsentene sine kvartalsrapporter, bl.a. fra Nokia 22. januar.

Lenke til kommentar

Joda, jeg er fullt klar over det, men jeg prøvde å være litt "snill" mot SE-folka. Jeg kan selvfølgelig le litt, men jeg orker ikke årets første krig mellom SE-gutta og resten akkurat i dag. Vi har har nok av dem, og det blir sagt lite eller ingenting nytt i hver eneste diskusjon om dette. Noe en del personer sikkert har fått med seg. :)

Lenke til kommentar

Liker ikke SE mobiler i det hele tatt, lukket OS på de aller fleste og ingen kommer med 3,5 mm jack, ikke en gang "musikkmobilene" deres (mange av de har også dårligere musikkvalitet enn mange av Nokia sine som ikke blir markedsførst som musikkmobil en gang).

 

Mulig. Hater knappene på siden, samt enkelte av menyknappene. Synes også mobilen har middelmådig byggkvalitet, med unntak av bakdekslet. Når jeg i tillegg misliker menysystemet til Nokia (synes det er tungvint til vanlig bruk) har mobilen liten verdi for meg.

Nå er det en proffmobil så menysystemet kan være litt "tungvindt" når man ikke har brukt mobilen så mye.

Lenke til kommentar

Problemet med Sony for meg er menyene. De nye er jo praktisk talt de samme gamle i ny drakt, jeg begynner å bli drit lei disse menyene. Jeg har hatt T630, K610i og K530i alle svært greie telefoner, men ble fort kjedelige. Nå har jeg en 6mnd gammel KU990 og menyene gir meg en følelse av å være mye mer utdypende og gir et bilde av å være mer avanserte en Sony sine, selvsom dette ikke trenger å være tilfelle for noen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...