Gå til innhold

Google trapper ned


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Google video opplastingsmulighet fjernes? Det var dårlige greier. Kan man legge opp times lagt innhold på youtube nå da?

 

Jeg ser ofte på atheist experience på google video som jeg får inn via RSS. Vil det være mulig å få til på samme måte med youtube?

 

edit: og skipping i videoen fungerer som regl lagt bedre på google video...

Endret av Zappy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Google driver med bl.a. Google Earth og Sketchup. Det er noen glimrende gratis tjenester som jeg håper vil bestå!

 

Google Earth (Google Maps) vil nok bestå.

Har jo blitt en "de facto" standard for alt som har av "søk på sted/kartsøk".

Som alle aktører på web "må" Google ha løsninger/sider spekka med "spam" (reklame) som genererer den inntekten eiere trenger til sitt forbruk. :)

All annen aktivitet er utgifter til "lekeprogrammerere".

Lenke til kommentar
Ikke så veldig overraskende at de legger ned noen tjenester som ikke slår ann. Dog, Google Video er synd blir lagt ned. Likte grensersnittet bedre til tider i forhold til Youtube.

Slik jeg forstod det kan du fremdeles søke på videoer via google video, og finne filmer på youtube og eldre google videoer. Det blir bare ikke lastet opp nye filmer til google video. Så hvis det er grensesnittet du liker, kan du nok fremdeles bruke tjenesten :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Google driver med bl.a. Google Earth og Sketchup. Det er noen glimrende gratis tjenester som jeg håper vil bestå!

 

Nå får man vel bare prøve Google Sketchup i X antall timer før man må kjøpe lisens?

 

Google Video vil med tiden grave sin egen grav hvis man ikke tillater nytt materiale og legges opp. Dette blir på en måte og fase prosjektet ut.

 

At Google ikke kommer til og videreutvikle Google Notebook er dumt, dette er en tjeneste jeg har begynt og bruke mer og mer.

Lagret før notater i notepad, ulempen her var at jeg ikke hadde tilgang til notatene hvis jeg ikke satt på den gjeldene maskinen.

Noen notater gjorde jeg i Gmail, men det ble fort litt for mange drafts til at det som virkelig var drafts druknet i notatene mine.

Klarer ikke og se hvordan Google Doc skal kunne "erstatte" Google Notebook, håper i det lengste at Google tar og implementerer Google Notebook i Google Doc slik at vi kan få en videreutvikling her også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...