Gå til innhold

Demodato for Resident Evil 5 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser at Microsoft igjen har vært ute og viftet med sedler for å få la X360-eiere komme langt foran PS3-eiere i køen, fett! Syntes det er stilig at Microsoft casher ut og gjør sin maskin mer eksklusiv mens Sony går i underskudd på sin PS3. Sony får som fortjent i mine øyne! Andre demoen så langt I ÅR som jeg har fått en uke tidligere enn PS3-eiere. (skate 2 og denne)

Lenke til kommentar

jeg spilte en demo av Resident Evil 5 for...noen par måneder siden trur jeg. Japan fikk demo av det for lenge siden. jeg syntes det var ganske underholdende, men jeg trur kanskje jeg skulle hatt litt mere og bli overbevist med da, men det er vel antaglivis bedre og spille med noen gode lag kamerater i co-op(friends som jeg spilte med hata spillet for de døde :p)

Lenke til kommentar
Microsoft har sikret seg eksklusivitet på demoen i den første perioden.

Eksklusiv demo. :!: Microsoft kjenner ingen grenser.

 

Først visste jeg at jeg skulle ha dette, så leser jeg at kontrollsystemet er inspirert av selveste Gears of War 2. Da vet jeg at jeg skal ha dette enda mer.

Lenke til kommentar

ekslusive demoer er wasted money. De kunne heller brukt penger på gratis internett tjenester. Tenk på alle de stakkars studentene her i verden da. De har jo ikke peng til slikt

:( Sikter til min bror som faktisk er den eneste jeg gidder å spille online med. For ellers er det sånn at hver gang jeg har lyst til å spille online så blir jeg møtt av pipe stemmer som sier fæle og ufyselige ting :/

Lenke til kommentar
ekslusive demoer er wasted money. De kunne heller brukt penger på gratis internett tjenester. Tenk på alle de stakkars studentene her i verden da. De har jo ikke peng til slikt

:( Sikter til min bror som faktisk er den eneste jeg gidder å spille online med. For ellers er det sånn at hver gang jeg har lyst til å spille online så blir jeg møtt av pipe stemmer som sier fæle og ufyselige ting :/

 

Ja, 50 kroner i måneden er endel penger. Det er én øl mindre på byen det. :ohmy:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...