Gå til innhold

Feature: Slik var nyhetsåret 2008 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så dumt at Alone in the dark ble så utrolig kjedlig :( men bra dere ga spille som fortjent 3/10 moha :D Red Alert var heller ikke som jeg forventa, helt likt toeren jo. Grand theft auto var ikke som jeg hadde forventa tro de eller ei, hvor ble de av den fine pene farmer, natur og fjell landskape fra san andreas, byen er jo bare en perfekt skitten og ekkel kopi av New York, og alt for repiterende oppdrag, for lite cheats og for lite bra musikk på radioen, selv med flere radiokanaler. ellers helt greit, Nico belic er i så fall kulere, mye kulere og nei jeg er ikke nazi :p

Lenke til kommentar

Dette er ikke en artikkel om spillutgivelsene, men om spillnyhetene (derav navnet "nyhetsåret"). Det er kun i de tilfellene hvor spillutgivelsene har skapt større nyheter i seg selv at vi har tatt med disse. Vi skriver generelt ikke nyheter når enkeltspill kommer i butikkene.

 

Som dere kanskje ser har vi derfor kun tatt med en liten håndfull utgivelser (som Lich King, GTA IV og Age of Conan). Skulle vi begynt å ta med flere, ville artikkelen blitt mye lenger og mistet litt av fokuset.

 

Jeg er klar over at enkelte brenner veldig for favorittspillene sine, og har et sterkt ønske om å forsvare dem mot det de oppfatter som urettferdig behandling. Men det er altså ikke noe poeng i å liste opp spill vi har "glemt" i denne artikkelen. Om vi hadde nevnt spillene som trekkes frem her, så hadde bare andre folk kommet og klaget på at vi ikke har nevnt andre spill som de synes er viktige.

 

For en artikkel med fokus på spillutgivelsene, kan dere heller ta en titt på vår kåring av fjorårets beste spill:

 

http://www.gamer.no/artikler/spillaaret_20...avoritter/66774

Endret av TST
Lenke til kommentar

Greit at dette er en nyhets 'kavalkade' men jeg reagerte også på at MGS4 ikke blir nevnt i det heletatt... Føler dette var en av de STORE tittlene i fjor, men siden mange ikke likte det så bra som de hadde håpet, så blir det satt veldig på sidelinjen. Men hva annet skal man si om et spill som heeelt tydelig ikek er for alle :p

 

Men som dere sier er nyheter og ikke spill vi skal snakke om :) (Og GTA4 nevner dere pga salgs tallene, selv om jeg mener det er et STERGT oppskrytt spill.)

Lenke til kommentar
Samtidig steppet Atari inn som en reddende engel både

 

Haha.. Flere som stusset over denne setningen?

Var det meningen å se for seg Atari med pingvindress, flosshatt og steppsko her,

eller var det en ufordragelig fornorsking av den engelske talemåten "stepped in"?

 

:hmm: :!:

 

Hvorfor i all verden er ikke Warhammer Online nevnt? Driver dere med aktiv boikott av spillet?

begynn å grin :cry:

:nei:

Endret av BiHaTcH
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...