Gå til innhold

Billigere oppdateringer fra Garmin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At man skal betale for å oppdatere GPS-en sin i utgangspunktet er jo helt på trynet.

 

Helt enig! Dette har faktisk gjort att jeg foreløbig ikke har kjøpt GPS til bilen. Greier meg bra med kartbok der jeg kjører (og jeg bor i en by med over 2 milioner innbyggere)

Det burde minst ha vært med 2 år gratis oppdatering (gjerne 3-4) når man kjøper en GPS.

Lenke til kommentar

Bestilte meg Mio nylig, de gir deg oppdateringer ut 2009. Men helt enig i at dette er fremdeles er altfor lite, de kunne godt lagt på prisen litt om man til gjengjeld fikk kart i mange år. Man kan håpe at et eller annet fritt prosjekt, som f.eks. openstreetmap.org, resulterer i brukbare, frie kartoppdateringer etter hvert.

Lenke til kommentar

En gps koster hakket mer enn et papirkart. Dessuten ville det kostet penger å gi deg et nytt papirkart. Det koster ingenting å gi deg en kartoppdatering de uansett må lage til modellene de skal selge.

Det er en selvfølge akkurat som det er en selvfølge at jeg får gratis oppdatering til wii-en og pspen min. Og at man får oppdateringer til windows. Windows er egentlig den beste sammenlikningen: Oppdateringene trengs for at produktet du kjøpte for en tusenlapp eller to fortsatt skal ha noen nytteverdi.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...