Gå til innhold

Sony Ericsson oppdaterer C905


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"En ny oppdatering som ble lansert i dag gjør at du får de samme funksjonene i C905 uten å betale noe"

 

"Den nye oppdateringen blir tilgjengelig i løpet av februar måned, og kan da lastes ned fra Sony Ericssons nettsider"

 

Od det vil si at den oppdatteringen til C905 kan lastes ned i dag eller i februar?

Lenke til kommentar
"En ny oppdatering som ble lansert i dag gjør at du får de samme funksjonene i C905 uten å betale noe"

 

"Den nye oppdateringen blir tilgjengelig i løpet av februar måned, og kan da lastes ned fra Sony Ericssons nettsider"

 

Od det vil si at den oppdatteringen til C905 kan lastes ned i dag eller i februar?

 

Lansert i dag, kan oppdateres i februar. Akkurat som feks Nokia Tube ble lansert i oktober, men fortsatt ikke er i salg her til lands

Lenke til kommentar

HVORFOR later Amobil til å ikke se poenget bak å videreformidle at det også vil komme "trådet-sms" til C510 og C905??

 

Mest spennende av alt, spør dere meg :D Hvem sier jeg vil ta bilder når noen smiler? Men jeg vil gjerne, på enkelt vis, følge en samtale per melding i samme vindu :)

Lenke til kommentar
HVORFOR later Amobil til å ikke se poenget bak å videreformidle at det også vil komme "trådet-sms" til C510 og C905??

 

Mest spennende av alt, spør dere meg :D Hvem sier jeg vil ta bilder når noen smiler? Men jeg vil gjerne, på enkelt vis, følge en samtale per melding i samme vindu :)

 

Enig i den, kanskje ikke det "kuleste" av oppdateringen, men sannsynligvis det jeg vil få mest bruk for på lang sikt. Ganske genialt egentlig, skjønner ikke hvorfor det tok så lang tid å få det på mobiler..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Med mobilens egen oppdateringstjeneste får jeg beskjeden "Telefonen inneholder allerede den nyeste programvaren". Hva gjør jeg feil...? :cry:

 

Jeg brukte oppdateringsprogrammet på pc'en.

Møtte ikke på noe problem der. Den satte bare igang med å laste ned.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...