Gå til innhold

Apple utvider utvalget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg mistenker at vi snakker om samme batteriteknologi som HP skulle begynne å bruke i sine laptoper framover...

 

var i hvertfall snakk om noe av dem samme talla angående lade-sykluser osv...

 

men ærlig talt, innebygget batteri?

 

whiskey tango foxtrot?!

 

[...] men også muligheten for en refleksbehandlet skjerm uten glasset foran for 400 kroner ekstra.

 

Dette var gode nyheter for oss som ikke liker glossy skjermer. :)

 

Noen som vet om dette blir en mulighet på 15"-modellen også?

siden dem ikke har sagt noe i den retning, så tviler jeg...

Endret av hobgoblin
Lenke til kommentar
Stive priser tross god batteritid. Nå er jo ikke det et sjokk, men det gjør i alle fall saken klar for meg. Jeg betaler ikke over 10 000 for noen timer mer med batteri.

Den nye er ikke det spor dyrere enn utgående modell. Og ingen kjøper en Mac kun for batteritiden, det er da ikke en vanlig PC ...

Lenke til kommentar
San Fransisco

Hardware.no er fortsatt i San Fransisco ser jeg.

 

Den er ikke komplett før de får på plass en tabletPC. Mac skal lissom være for kreative folk, så det er ironisk de ikke har noe vi kan tegne på.

Haha, huff for en morsom kommentar. :) Ingen bruker tablet-maskiner. Period. Mac-brukere er ofte kreative, og mange av dem tegner, derfor bruker de Wacom-produkter. Å tegne rett på skjermen er en grusomt lite ergonomisk måte å jobbe på.

Lenke til kommentar

Synes kanskje du, men jeg vet av mange, amatører og profesjonelle, som foretrekker eller har lyst til å bytte ut sin Intuos med Cintiq-en til Wacom.

 

Jeg har ingen erfaring med å tegne rett på skjerm, men jeg vet av veldig mange som ikke synes de får raskere resultater på pcen med en Wacom enn med en blyantskisse. Så jeg vil gå ut ifra at dersom tabletPC-er og pen displays emulerer følelsen av å tegne med blyant på ark bra så fungerer de utmerket til sitt formål.

 

Når det er sagt så har jeg selv blitt veldig vant til det at hånda ikke dekker for det jeg tegner og jeg liker Intuos-en min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...