Gå til innhold

Artikkel: Brukernes tester


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Tja.

Brukererfaringene er klart bedre enn de på Komplett, men det sier lite.

Når en gitt bruker kan dømme ett hk som søppel fordi "wake up USB" ikke fungerer slik som ønsket, da vil jeg si at slike erfaringer er 0 - null - verdt.

Man kan ikke henge seg opp i en ting og glemme alt annet relatert til produktet.

Useriøst.

Som ett eksempel. Det finnes mange flere.

"Yo, fet CPU azz! Kjøp <sett inn AMD/Intel CPU>" (fordi vedkommede tydeligvis har klart å montere/starte systemet).

Som ett annet eksempel.

Lenke til kommentar

Kanskje det hadde vært greit med et rating system eller lignende på anmeldelser slik at de som faktisk skriver bra anmeldelser får positiv feedback, og de som skriver "OMG Denne CPUEn er SÅÅÅååÅÅÅ rååÅÅ" får negativ feedback. Slik at man kan filtrere på rating og dermed slippe å se sistnevnte anmeldelser.

 

 

Mja..

Lenke til kommentar

Enig. Brukertestene i formuet holder jevnt over god kvalitet, men de i prisguiden er meget variable. Mistenker at kvalitetsikringen er heller laber, for det er mange eksempler på at fjortissinnlegg av den typen TL1000S nevner slipper igjennom og at retningslinjene for anmeldelsene ikke overholdes.

 

En annen ting som irriterer meg veldig, er at folk som har fått defekte produkter legger inn anmeldelser. Hvis du opplever flere ganger at et produkt ikke fungerer så er det greit at andre får vite om det ja, men hvis du mottar en "mandagsutgave" er det ikke grunn til å forkaste et produkt som dårlig.

 

Så enten må man bli bedre til å kvalitetssikre anmeldelsene, eller så bør man få et ratingsystem som ZombieBobie nevner - personlig ville jeg foretrekke førstnevnte.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...