Gå til innhold

Fornøyde Iphone-kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke helt troverdig da når KAMERAET får på skala fra 1-5: 3,55 dette vil jo tilsvarer jo karakteren "BRA", det er jo litt spes når kameraet EGENTLIG ligger nærmere "Middels" altså 2,5.

 

jeg vil nok også påpeke at det nok er en del (ikke alle) av disse som er fanboys og vil automatisk skryte av tull uansett.. Jeg tror grunnlaget for kjøp at telefonen ser noe ca sånn ut:

Ca 700 tlf

 

CA 350: Fanboys kjøpt pga "APPLE"

CA 150: UTELUKKENDE pga utseendet

CA 50: PGA Operativsystemet

CA 25: Gave

CA 75: Nyskjerrighet

CA 50: annet

Lenke til kommentar
Ikke helt troverdig da når KAMERAET får på skala fra 1-5: 3,55 dette vil jo tilsvarer jo karakteren "BRA", det er jo litt spes når kameraet EGENTLIG ligger nærmere "Middels" altså 2,5.

Snittet for de som ikke eier andre Apple produkter er 3.32. Du må huske på at bilder innebærer mer enn bare bildekvaliteten på kameraet. Det er f.eks. veldig lett å vise fram bilder på en iPhone.

 

Hele undersøkelsen: http://www.perducosurveys.net/admin/vis.as...=rpt&id=169

Lenke til kommentar
^ Så du tror at ingen kjøpte den fordi det rett og slett er en god telefon da eller? :roll:

 

hehe, ikke når det ikke er det :p

 

men jeg skrev "ca 50 annet"

 

Så av 900 telefoner, så tror du at bare 50 av de ble kjøpt pga de var gode telefoner? Faen for no p***preik.

Når alternativet er Windows Slowbile (:wee:) så ser jeg ikke problemet. Har selv aldri brydd meg om Apple-produkter, solgte iPoden jeg hadde en gang etter 1mnd, men selv som relativt anti-Apple hadde iPhone masse appell for meg.

Lenke til kommentar
Lurer på hva slags grei PC man får for 2 eller 3000 kroner.

 

3000 + låst abonnement i et år på ca 400+- så etter 12 måneder har abonnementet kostet deg 4788,- +-

 

så kan du ta med 3000+4788 og dermed kommer du opp i den latterlige summen 7788,- +-

 

men om du kan kjøpe deg fri fra abonnementet har du spart gode penger.

 

eneste bra med iphone er multitouch og der stopper egentlig hva som er bra med iphone.

 

om jeg fikk valget mellom neo freerunner og iphone hadde jeg glatt tatt førstevalget siden jeg har fullfrihet med den telefonen

Lenke til kommentar
Hvilken ulåst iphone får man til 2-3000 kr? Fantastisk å sammenligne subsidiert telefon mot ikke-subsidiert PC.

 

Hvilken annen telefon får du usubsidiert som gjør samme som Iphone, og som koster under 5000,-?

Ikke mange av de avanserte telefonene som koster under dette uten abb, og å sammenligne mobil og pc i seg selv er jo ganske fantastisk :roll:

Når man trenger en ny mobil kjøper man ikke pc, og samme gjelder om du trenger pc så kjøper du ikke ny mobil.. doh!!

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...