Gå til innhold

Nå skal Google-utviklerne tjene penger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er egentlig rimelig enkelt å skaffe seg en Android telefon her i Norge. Er man registrert som en Google Developer kan man kjøpe den for 399$ med gratis frakt til USA. Dermed bruker man jetcarrier.com til å frakte den til Norge. Billig, enkelt og raskt! Jeg fikk min for et par dager siden og koser meg virkelig med Android. Gmail-integrasjonen er fantastisk og det er mange gode programmer på Applikasjonsbutikken. At de nå ikke blir gratis er jeg delvis skeptisk til, men vi får se om det bidrar til økt interesse og flere gode programmer til Android!

Lenke til kommentar

Ja.. har du fått MMS sending til å fungere? Sitter på Telenor og det fungerer ikke her ihvertfall :/

 

Ellers er jeg også strålende fornøyd med G1'en, annet enn at den ikke er like bra som touch Pro sånn hardware messig, så med en gang vi klarer å få tastatur og kameradriverne til å fungere på Touch Pro med Android 1.0 (tipper vi har det om et par uker), så selger jeg nok G1'en og kjører HTC Touch Pro med Android. Beste telefon med det beste OS :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...