Gå til innhold

Macbook Pro oppdateres trolig snart


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den nye modellen kommer til å ha det nye unibody-designet som de nye Macbook og Macbook Pro-modellene har og valget om matt skjerm utgår med dette antakelig helt over hele linjen.

Hvordan er de nye glossy skjermene egentlig? Har ikke fått sett de nye Mac-ene enda, utenom på bilder.

 

Er det virkelig gale? Hope so, da kan jeg trøste meg med at jeg fortsatt har verdens beste bærbar datamaskin! Mid 2007 matte 15" skjerm MBP.

Endret av xantir
Lenke til kommentar
Ikke utbyttbar batteri må vel regnes som at den nå regnes som en del av maskinen og du vil følgelig få 5års reklamasjon?

Ja, skal bli gøy om noen år når Apple klager over alle som vil bruke reklamasjonsretten når batteriet er gåent. Blir en meget stor utgift for Apple i Norge, det ja.

 

Men det er bare bra. Så kanskje Apple lærer at nedlåsing faktisk ikke er veien å gå.

Lenke til kommentar
Hvordan er de nye glossy skjermene egentlig? Har ikke fått sett de nye Mac-ene enda, utenom på bilder.

 

Er det virkelig gale? Hope so, da kan jeg trøste meg med at jeg fortsatt har verdens beste bærbar datamaskin! Mid 2007 matte 15" skjerm MBP.

Jeg har nyeste MBP med selvsagt glossy-skjerm ... Har ikke noen problemer med å se ute om dagen, skjermen er såpass lyssterk at de eneste refleksjonene jeg kan se er noe svakt ved den svarte kanten rundt skjermen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...