Gå til innhold

De mest populære testene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er overraska over kor anonym Touch HD var i fjor, til tross for kor ufattelig rå den er.

 

Er ikkje ein gong på lista der. Men så har den alvorlige mangler, strengt talt. Batteri som er på nivå med ein død nisse, for eksempel.

 

Den er ikke på listen fordi testen kom veldig sent på året, enkelt og greit. Batteriet varer også i 2 dager med moderat/tung bruk, så jeg vet ikke helt hva slags mandagsutgave du har fått :)

Lenke til kommentar

Jeg vet dette er litt selvsagt, men jeg synes likevel dere bør tipse leserne om at listen ikke er en reell tabell over telefonene som er mest populære blant leserne, siden noen mobiler kom senere enn andre.

 

Personlig synes jeg dere mye heller burde basert listen på flest besøkende innenfor de første ukene etter testene ble lagt ut på nettet. Hadde dere gjort det, hadde dere unngått at jeg ikke gjorde mer enn å skumme gjennom uten nærmere ettertanke ;)

Lenke til kommentar
Er overraska over kor anonym Touch HD var i fjor, til tross for kor ufattelig rå den er.

 

Er ikkje ein gong på lista der. Men så har den alvorlige mangler, strengt talt. Batteri som er på nivå med ein død nisse, for eksempel.

På Mobilen.no derimot var den en av de mest leste artiklene. Jeg ble overrasket over at Touch Cruise var den mest lete.

 

Hvilke alvorlige mangler er det du snakker om? At den har dårlig batteri er ihvertfall bare sprøyt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...