Gå til innhold

Feature: Spillåret 2008 – våre favoritter (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Artig at fleire mindre spel er med i toppen, og at det ikkje berre er dei store titlane frå store utviklarar som dominerer. Ellers er det ei fin og variert kåring. Det er tydeleg at eg har mykje å sjå fram til i 2009, der eg endeleg kanskje kan få tid til å kome meg gjennom fleire av spela på listene.

Lenke til kommentar

Blir litt skuffet av å se Alone in the dark i list på de verste spilla.

 

Syntes at det overgår mangen av spillne som havner på god stand på list.

 

F.eks. Gears of War 2. Som var brain dead killing.

Så var Alone in the Dark betydelig bedre.

Tror bare det må ha blitt for mye sure miner når Atari gikk ut for å presse scoren på testene opp...

 

Men man skal få synes hva man vil. Alone in the dark var ivertfall bra.

 

 

Kenny Bones

Du skulle kjøpt Saint Row 2 itilleg til GTA 4.

De fyller værandre litt ut. =)

Men GTA 4 er et super spill etter story er ferdig. Bare man finner noen man liker å gjøre. Men jeg gleder meg til å se hva folk lager til PC versionen framover.

Lenke til kommentar

Har ikke fullført Lost Odyssey, og ble fristet til å plukke det opp igjen nå :) Spillet var kanskje linært, men det satte seg virkelig merke i meg (begynner å lure på hvorfor jeg egentlig sluttet å spille det... la oss satse på eksamen) For alle som har noen tyvetalls timer til overs er Lost Odyssey verdt å sjekke ut.

Lenke til kommentar

Utvilsomt et godt spillår. Alltid morsomt å lese denne typen lister. Ikke minst pga den store variasjonen i skribentenes spillvalg. Er mest overrasket over å se Lost Odyssey på så mange av listene. Som STOR fan av Final Fantasy var jeg veldig optimistisk da jeg fyrte opp Lost Odyssey. Skuffelsen var derimot stor. Jeg ble aldri revet med! Tror jeg la det bort etter ca 10 timer. Synes historien var veldig treig og kjedelig. Det samme var de mye omtalte drømmene. Jeg liker triste øyeblikk i spill, men de triste øyeblikkene jeg opplevde i Lost Odyssey var bare tåpelige og veldig påkostet. Kanskje jeg tar det fram igjen en gang i framtiden, men tviler.

Lenke til kommentar

Er ikke direkte storfan av japanske RPG, mye grunnet den sære sære SÆRE humoren til japanerne til tider (er det bare jeg som står og måper over enkelte scener til blant annet MGS og andre div. überjapanske titler?) Var kanskje derfor jeg likte Lost Odyssey såpass mye; ja, det var japansk humor til tider, men oppsummeringsmessig gjenstod det som et modent RPG i mine øyne

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...