Gå til innhold

Flash inntar TV-en


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå mangler en bare DVD/BR slots så er man i gang.

Nope, man trenger bare en god internettilkobling mot betalte streaming-tjenester som f.eks Youtubes nye 720p HD betal-konsept for spillefilmer, samt noe intern lagringsmulighet for bufring eller lagring av spillefilmene. Det bør selvsagt også fungere mot NRK nett-TV og lignende tjenester.

Lenke til kommentar

Flash er jo svintungt idag, min skolepc(2ghz sempron og x1270 med 1 gb ram) stresser sykt med å spille av gamer.no sine trailere, fullskjerm flash hd trailere fra gamtrailers kan jeg bare glemme, men om jeg spiller samme fil av i wmp bruker jeg sikkert bare 50% av cpuen.

 

Virker som minnebåndbredde er viktig for flash ytelse, trekanals 800mhz minne var vel i det meste laget for 800mhz pentium m.

 

Synes det burde finnes en bench for flash, særlig på laptoper.

Lenke til kommentar
Nå mangler en bare DVD/BR slots så er man i gang.
Nope, man trenger bare en god internettilkobling mot betalte streaming-tjenester som f.eks Youtubes nye 720p HD betal-konsept for spillefilmer, samt noe intern lagringsmulighet for bufring eller lagring av spillefilmene. Det bør selvsagt også fungere mot NRK nett-TV og lignende tjenester.
Mjaaa..tjaa...på en måte enig men jeg venter forsatt på den dagen da en kan benytte hele greia uten dekoder og alt annet random tøv og tull.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...