Gå til innhold

Bli kvitt spionene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SpyBot S&D er ikke noe særlig bra i forhold til de som er listet opp. Programmet var ganske godt før, men nå som andre firmaer har kommet på markedet, så er nok de falt av tronen. SpyBot er dessverre ganske trege med nye programversjoner og motoren er ganske utdatert i forhold til andre som oppdateres hele tiden. Så jeg anbefaler deg å skjekke ut enten noen betalte versjoner, eller de gratis versjonene som er listet opp. De er ganske gode.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10599507

 

Jeg er fullstendig enig, for å si det sånn.

Endret av Programvare
Lenke til kommentar
Siden ser litt tvilsom ut, men det er definitivt et av de beste programmene til å fjerne spyware med. Både jeg og noen av mine venner har blitt "reddet" av dette programmet.

Programmet sitt navn er jo også ganske suspekt :wee: .

SUPERAntiSpyWare, minner om de artige popups som kommer og sier at PC-en din er infiltrert og kill her for å fikse :) .

Uansett, kjempeprogram, så bra at jeg vurderer livstidabbonoment på det, men tviler på at jeg har bruk for det.

Lenke til kommentar

Skriv din kommentar.... Det som er poenget med antispyware er å ha sannhets beskyttelse. Å fjerne spyware med de uten er vel og bra, men da er det for seint. Akkurat det samme med virus/trojanr, er de først kommet inn er det for sent. Da kan de ha gjort skaden og sent infoen til en server. Så om du da fjerner spyware/virus/trojaner med ett program, så må du hindre at de kommer inn igjen.

 

SpyBot S&D og spywareblaster har noe som kalles immunisere, det er bra. Vet at det er andre også som har den muligheten. Bruker selv begge programmene på alle mine maskiner, untatt linux maskinene mine.

Bruker også VIPRE antivrus + antispyware på alle maskinene.

Blokkerer også alle cookiene, tillater kun de jeg må ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...