Gå til innhold

Årets fem heteste


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Alle testlinkene er til testen av iPhone 3g ;)

Simen J. Willgohs sitt forhold til Apple Iphone er ingenting nytt :p

 

 

 

Trolig vil nok Iphone-sirkuset fortsette i lang tid fremover også, men tiden da telefonen ble omtalt i én av tre redaksjonelle artikler er kanskje, og forhåpentligvis, forbi.

Er dette et snev av selvkritikk?

Lenke til kommentar

Jeg er en stolt eier av 5310 XpressMusic! :D

 

Jeg har et par ting å si om den som jeg tenker de fleste ikke vet:

 

Etter to-tre ukers bruk, har du ikke lenger lyst på andre telefoner lenger. Ikke fordi den nødvendigvis er superavansert, men fordi den har brukervennlighet og oversiktlighet få kan måle seg med. Amobil har nevnt at grensen mellom S40 og S60 har blitt mindre med årene, og det har de rett i; om man setter seg ned et kvarter med telefonen for å sette den opp til eget bruk, vil man oppdage at man kan plassere et lass snarveier og funksjoner tilgjengelig fra hovedskjermen. Dette vil i praksis si at du etterhvert slutter å bruke menyene, men istedet bare går direkte hvor du vil i systemet like fort som du bruker touch metoden på PC. Personlig gjør jeg det jeg vil på telfonen så fort at ingen hadde greid å følge med. Som et tilskudd vil jeg si at Aktiv Ventemodus oppleves som lyspæra eller gummidekket gjenoppfunnet for meg. Jeg har ikke opplevd den såkalte kræsjingen under musikkavspilling, men av en eller annen grunn nekter den å godta musikk av Weird Al Yancovic... :hmm:

 

Jeg vil understreke jeg er på ingen måte Nokia fanboy. Denne telefonen har irritasjonsmomenter, i likhet med alt annet:

 

Volumjusteringen er plagsomt unøyaktig (musikkvolum). Det er ikke sjelden jeg opplever å sitte med hånda på volumtasten mens jeg kontant skrur lyden opp og ned. Fy Nokia. :thumbdown:

 

Og til sist: Kameraet er en historie jeg ikke trenger å gjenta, og som kun tar fine bilder på pent opplyste dager. Igjen, FY Nokia. Hadde kameraet vært bedre, hadde jeg ikke kjøpt ny telefon på år.

 

PS: Mine erfaringer er med firmware som aldri er oppdatert.

Lenke til kommentar
Til og med MMS?

 

nå vet jeg ironi og sarkasme gjerne ikke helt slår igjennom over internet, men trodde i denne sammenhengen det ville skinne igjennom at sarkasmen lå tykt.

 

Ja iphone har en bra trykkskjerm og et enkelt og raskt os, vuptido, gjør den fortsatt ikke til the holy grail som så mange prøver å overbevise verden om.

 

PS: Ja jeg har testet ut iphone litt, fansy stuff i et par timer, og gøy leketøy, men ikke akkurat telefonen den ble hypet til å være.

Lenke til kommentar

yeeey, samsung innov8. jeg visste den kom til å bli med der. Iphone 3g burde byttes ut med en annen. det er jo bare en mp3spiller med en dårlig telefon inni seg. det eneste bra med den er alle applicaions man kan få til den. det var navnet som ga den suksess

Lenke til kommentar

meldinger med iphone er veldig stress har jeg inntrykk av. kjenner flere som har den, og de ringer heller for å svare "ja" eller "natta" på en melding, istedet for å skrive den, tar de heller og bare ringer. t9 tror jeg forblir det man skriver fortest på på håndholdt i lang tid. når det er ingen knapper å trykke på, det er bare en skjerm må man ta hånda opp hele tiden, og det er mye mer stress.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...