Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 - luke 24


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sier ikke neitakk til kabinettet eller PSU-en.

Men må si at premien var ganske skuffende til å være julaften. Her gir komplett bort en 52" TV (riktignok idiotisk spørsmål), Netcom en Nokia N96, Akam gir bort photoshop til 7.500 og et kamera til 16.000 fra igår.

Hadde forventet en laptop med en prislapp på nærmere 11-12.000 skal jeg være ærlig med tanke på at premiene generelt var forholdsvis labre imotsetning til søstersidene (Gamer har ikke helt levert de heller).

Men en kan vel ikke klage så lenge det er gratis? :)

Lenke til kommentar
Sier ikke neitakk til kabinettet eller PSU-en.

Men må si at premien var ganske skuffende til å være julaften. Her gir komplett bort en 52" TV (riktignok idiotisk spørsmål), Netcom en Nokia N96, Akam gir bort photoshop til 7.500 og et kamera til 16.000 fra igår.

Hadde forventet en laptop med en prislapp på nærmere 11-12.000 skal jeg være ærlig med tanke på at premiene generelt var forholdsvis labre imotsetning til søstersidene (Gamer har ikke helt levert de heller).

Men en kan vel ikke klage så lenge det er gratis? :)

Gamer har levert psp, ps3, xbox, lydkort+headsett og en haug med spill samt collectors edition av World of Warcraft. Jeg må si at de også har levert mye spennende i jula.

Lenke til kommentar
Premien for julaften er vel en 40". TV-en som er hovedpremien (trekkes blant alle som har deltatt på minst en av dagene) er 52". Slik jeg har forstått det.

Enda verre :wee: .

Men at dagens premie ble idag, meh. Heller hatt et heftig grafikkort og en PSU eller noe som virkelig føles heftig (xbox og PS3 gjør det) iforhold til tastatur, PSU og kabinett som ser ut som er plukka ut i all hast :) .

 

Gamer har levert psp, ps3, xbox, lydkort+headsett og en haug med spill samt collectors edition av World of Warcraft. Jeg må si at de også har levert mye spennende i jula.

De har hatt mye interessant ja, men om en ser på rene kroneverdien av premiene totalt så synes jeg det var litt lavt, men for all del, haugevis av premier jeg kunne tenke meg å vinne (som jeg såklart ikke har).

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...