Gå til innhold

Skrekk og slåssing i februar (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fattern, spillet slippes 27. februar... så hva slags grunnlag kan noen ha for å si om spillet suger såpe nå?

De fleste burde vite at betaversjoner ikke kan legges til grunn for det ferdige produktet så vent til det slippes og SÅ kan vi se om det faktisk er så dårlig. (50/50 for at det suger spør du meg :p)

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har hørt om kampsystemet skal jeg la vær å bruke skytevåpnene jeg får.

Give me a steel pipe and I'll be fine.

 

Hvorfor måtte de føkke det opp egentlig! Det var jo det som var så bra med de forrige spillene.

De du spilte som var dårlige i kamp + fire skudd i magasinet, et stålrør og en kniv + en shitload monstere som jakter på deg = AAAAAAANGST!

 

Vel, sånn må det vel bare bli når amerikanere tar over spakene. Hva blir det neste Silent Hill VI: Battlefield Kabul?

Lenke til kommentar

Jeg var svært skeptisk til kampene, og ja, de er litt for enkle i starten. Men når det er sagt får du tidlig pistol, men lite kuler. Jeg har kniv og jernrør, men det er alt.

 

Jeg vil si det minner en god del om SH3. Det er mer action enn i de to første, men det går ikke ut over resten av spillet. Skrekkelementet er fortsatt der, og historien er svært bra. Og bare fordi vi har mer fokus på kamp betyr det ikke akkurat at det er et slossespill. Det tar ofte lang tid mellom kampene, akkurat som det skal være. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...