Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 - luke 17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

selv med veiledende(vill-ledende) tekst må man jo her gjette seg fram til hva dere er ute etter i første spørsmål. For det første "vanlig hovedkort" er 12*9,6" ikke 12*12". For det andre; Spørsmålstekts sammen med ledetråden får det til å høres ut som om det er den totale kobber-vekten dere er ute etter, men svaralternativene og oppsøkt informasjon på nettet tilsier noe annet.

 

oh well, tok en sjans, riktig eller ei.

Lenke til kommentar

Helt enig. Utrolig dårlig formulert spørsmål.

 

Og en annen ting, er ikke dette også et "vanlig" hovedkort da? hmm... dere kunne i det minste ha stilt spørsmål om det produktet som var i gevinst, så man slipper å gjette hva som brukes i det dere kaller "vanlige" hovedkort (som ut fra deres beskrivelse er høys Uvanelig så vidt jeg vet, for den saks skyld, med tanke på størrelse).

 

dere burde endre litt på den teksten så man vet hva man egentlig skal svare på i allefall, da det kan være flere riktige svar her.

Lenke til kommentar

Før man har plumpet over "rett" svar så ser spørsmålet ut som om det er ute etter noe helt annet. Noe som kan få en stakkars bruker til å søke etter helt andre ting enn det det spørres etter.

 

Det første jeg tenkte når jeg leste spørsmålet tenkte jeg "det var da et sykt spørsmål". De spør etter kobbermengden brukt på et kretskort av ATX-hovedkorttype, men 12"x12"? Og når man plumper over svaret ved å lese om dagens premie så finner man ut at, nei, de spørr etter vekten som brukes på ettlag av type jord eller power. Det var ikke vanskelig å se hvilket svar dom skulle være riktig når man har kommet over denne informasjonen, men det er veldig vanskelig å se at det er det de spørr etter før man har kommet over denne informansjonen og dermed vanskelig å begynne å søke etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...