Gå til innhold

Anmeldelse: You're in the Movies (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om en bare prøver det en gang kan det jo hende det får en bedre karakter også, og det ville ikke forundret meg om de gjorde det i VG. Her ble det også sett på at jo, det blir kjedelig etter et par ganger..

 

Men joa, de fleste sosiale spill er vel egentlig slik at de kun er gøy en liten stund (for de som eier det i det minste).

Lenke til kommentar

Lips var et bra spill, mange som har klaget over at poengene ved sangens slutt ikke nødvendigvis representerer hvem som vinner etter den endelige utregningen og mange tar dette som "juks".

 

Dette derimot ser bare tragisk ut...

 

Håper på et skikkelig quiz spill til 360, noe ala buzz. Vil ikke ha et spill bare basert på filmquiz.

Lenke til kommentar

Måtte sjekke anmeldelsen i VG, og herre jemini for en journalistikk. Ser ut som en skoleoppgave fra grunnskolen, som eleven _ikke_ har lagt sjela i for å si det sånn.. Og så viser det seg at det er en voksen fast journalist.. og atpåtill redaktør i "HM Pluss" Helgemagasinet? Ingen argumentasjon verken for eller mot, bare veldig enkelt forklart hvordan spillet fungerer. og terningkast fem.

 

Greit nok at det ikke er verdens viktigste sak, men alikevel så begynner jeg å lure hvorfor jeg kikker innom vg daglig. makan til søppel..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...