Gå til innhold

GTA IV årets spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De har med Star Wars: The force unleashed, GTA4 og SPORE.. men IKKE Metal Gear Solid4 ? usaklig.. kjøpt og betalt..

 

Star Wars var et helt ok actionspill med en bra historie, SPORE sitt gameplay var jo direkte dårlig selv om creation greiene var konge... nei det blir bare for dumt å ikke ha et mesterverk som MGS4 på den listen..

Lenke til kommentar
Er det berre eg som syns gta IV er et middelmådig spill?

 

Synes selv det er et fantastisk spill, men spill vil alltid gå på smak og behag. Selv syntes jeg ingenting om Gears of War, men det er min subjektive mening. Vet at det er mange som har høye tanker om det.

En kommer uansett ikke vekk fra at GTA4 er et produkt uten like i spillverden med sin fantastiske gjengitte fremstillingen av en stor by, dynamiske verden og ikke minst skuespill. Sånt sett mener jeg at få spill når opp til GTA4 enten en liker gameplayet eller ikke.

Lenke til kommentar

Der må jeg ærlig talt si meg helt enig. Metal Gear Solid 4 burde absolutt vært på denne listen.

 

Totalt uenig, MGS4 har ingenting på listen der å gjøre. Slappe animasjoner, dårlige lyder, lineær gameplay. For all del bra historie og musikk men der stopper det !

 

GTAIV er ufattelig bra laget, ekstremt stort og interaktivt og en avhengihetsskapende multiplayerdel. Kan bare ikke sammenlignes. GTAIV er som en interaktiv film, alt er mulig. Du kan umulig si dette ikke fortjener årets spill uansett din smak.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Der må jeg ærlig talt si meg helt enig. Metal Gear Solid 4 burde absolutt vært på denne listen.

 

Totalt uenig, MGS4 har ingenting på listen der å gjøre. Slappe animasjoner, dårlige lyder, lineær gameplay. For all del bra historie og musikk men der stopper det !

Slappe animasjoner? dårlige lyder? Ehm, hvor var øyene og ørene dine når du spilte spillet? Endret av Luchy
Lenke til kommentar

GTA IV for pokker?

Sikker på at de ikke kåret årets største overhypede skuffelse?

 

Rockstar var på god vei til perfeksjon med GTA San Andreas, så ødelegger de alt ved å gi ut en rehash av GTA 3 med forbedret grafikk, men med en total mangel på sjarm og ren spilleglede. Designkatastrofen med en mobiltelefon som ikke kan skrus av og som blir konstant nedspammet av anrop og tekstmeldinger fra "venner" i spillet man egentlig ikke bryr seg om er nok til at spillet burde fått strykkarakter i mine øyne. Det føles mer som en jobb enn et spill når man må blidgjøre de jøpipene der.

Oppdragene er omtrent like tilfredsstillende som questene fra Hemet Nesingwary i WoW.

Joa, Liberty City ser bra ut, men det er pokker meg ikke mye å gjøre der med mindre man liker den kriblende følelsen i underlivet man får av å kjøre over fotgjengere langs "Wall Street". Personlig greier jeg meg uten.

 

BTW. Så savner jeg heller ikke MGS IV på den listen der. Kojima burde derimot vært på en eller annen hitman sin death list.

 

Og Spore? Seriøst? (Mer er det ikke å si om the great minigame collection 2008)

 

HVOR FAEN ER MEGA MAN 9?????!!!!

Lenke til kommentar

"Halo 3 vant i fjor, og i 2008 er det Grand Theft Auto IV som stikker av med seieren. Dette fordi spillet ifølge Time er et topp skytespill, en grafisk novelle og en kritikk av amerikansk forbrukerkritikk."

 

Hva har den siste biten der å gjøre med hvor bra spillet er?

 

Hva gjør Spore på den listen? Editorene er meget bra, men teller ikke resten av spillet? Og et spill til iPhone? Seriøst? Braid har jeg aldri hørt om engang.

 

Idiotisk liste, som vanlig.

Lenke til kommentar

Braid er bra, men ikke like bra som mange andre spill i år. Kommer på Sacred 2 og Left 4 Dead i farten også, som heller burde vært der. Selv om Sacred 2 ikke burde være der uansett, synes jeg. Det var bra, men ingen GotY-kandidat. Det er allikevel bedre enn mye annet på den listen. Force Unleashed... huff av meg.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...