Gå til innhold

Trøbbel for Stargate Worlds? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg derimot, ser på dette som en dårlig nyhet. Jeg tror et Stargate-mmo hadde vært en frisk vekker i sjangeren. Serien er forøvrig også utrolig bra.

 

Ut i fra skjermbildene så det heller ut som om det ville føye seg pent inn i den delen av sjangeren som raskt forsvinner inn i glemselen og < 50k subs.

Lenke til kommentar

Skuffende - ikke bare nyheten om dårlig økonomi, men kvaliteten på grafikken, hvis man skal dømme etter skjermbildet i artikkelen. Det er for dårlig å lage noe slikt i 2008, etter min mening. De får i hvertfall ikke meg som kunde hvis jeg føler meg som en Playmobil-figur som gjemmer meg bak firkantede sandsekker ...

 

Men vi får se hvordan det er når det blir ferdig.

Lenke til kommentar

Det blir kompromiss fordi folk er villige til å akseptere (og kjøpe) dårlig grafikk. Når folk tror at de enten får bra grafikk eller bra gameplay velger de det siste. Det passer spillprodusentene fint, så slipper de å satse på begge deler.

 

Jeg synes ikke den videoen var noen god guide. De 1:20 jeg orket å se av den var mer enn nok med banning og overdimensjonert ego for meg de neste 30 år.

Lenke til kommentar

Det skal da komme et nytt SW mmorpg? Får vel glede oss til det, og ikke minst Diablo 3 før det evt kommer noen nye "breath taking" mmorpg igjen.

 

Skal bli spennende å se hvordan et Stargate spill blir - med tanke på at teknologien som blir brukt i Stargate eksisterer? Gjør den det, eller ikke? Har jeg sett for mye konspirasjonsteoretikere prate svada? Hm. Dunno.!!!!

Lenke til kommentar

Nei - jeg referer til en person kalt "David Wilcock" som holder et foredrag om bevissthet, kvantefysikk, geometri, symboler i religioner, henvisninger til filmen "Contact m/ Jodie Foster" etc.

 

Han drar også frem noen skapninger i Stargate serien som bærer et symbol som går igjennom i alle religioner, from the dawn of age til vatikanstaten idag. OGSÅ - nevner han at teknologien som foreligger i StarGate og Contact eksisterer. Med andre ord - den teknologien som er kommersielt i bruk, er noen hestehoder bak den "ikke-kommersielle" teknologien som USA blant annet besitter. Men hva er sant? Og hva er ikke?

 

Godt spm.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...