Gå til innhold

28 Mbps i 3G-nettet neste år


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har det kommet en eneste mobil med støtte for dette?

Har det kommet USB-modem med støtte for dette?

 

Vær så snill å les artikkelen en gang til før du kommer med usaklige kommentarer:

 

Foreløpig er det kun testbrukere som har tilgang til de høye hastighetene i Stockholm.

 

Tre vil helt sikkert tilby USB modem som takler denne hastigheten når de lanserer det for alle.

 

Tre ser for seg kommersiell lansering av teknologien i løpet av første halvår neste år.

 

Og mobiler som takler denne hastigheten kommer nok om ikke så lenge.

Endret av TommyFM
Lenke til kommentar

Hvorfor så sint? :S Jeg hadde to fullt relevante spørsmål til temaet. Ikke "usaklige kommentarer".

 

Takker dog for delen av svaret ditt som er on-topic, men jeg forstår deg slik at du faktisk ikke har noe reell informasjon om dette, men kun spekulerer.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hvorfor så sint? :S Jeg hadde to fullt relevante spørsmål til temaet. Ikke "usaklige kommentarer".

 

Takker dog for delen av svaret ditt som er on-topic, men jeg forstår deg slik at du faktisk ikke har noe reell informasjon om dette, men kun spekulerer.

 

Er bare så lei av alle som skal komme med usaklige komentarer til alt som blir skrevet på nett.. Men beklager den krasse tonen.

 

Ja, jeg bare spekulerer, men iom at de tester det ut, så vil de jo nødvendigvis teste ut hastigheten, så da må jo testpersonene bli utstyrt med utstyr som klarer hastigheten det skal testes mot.

Men ang mobiler så vet jeg ingenting.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...