Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 6 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et innlegg som bryter med retningslinjene er fjernet. Å poste "First!", "Second!" og så videre er rett og slett meningsløst, og slettes tvert.

 

4: Hold dere til temaet i tråden. Ønsker du å diskutere en bestemt sak som ikke er direkte relatert til tråden, oppretter du en egen tråd i korrekt kategori. Privat småprat skal skje andre steder.

 

10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Brukere som deltar i slike tråder kan straffes på lik linje med trådstarter. Ulovlig bumping er heller ikke tillatt og kan bli straffet på samme måte som spam. Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

 

Snorre :)

Lenke til kommentar

Himmel og hav. Ingen som tvinger dere å være med i julekalenderkonkurransen. Syns det er fint av Gamer.no å lage en julekalenderkonkurranse for oss sånn at vi har litt spenning i hverdagen før jul. Ingen som tvinger de heller til det, men derimot noe de gjør for å være hyggelige mot oss.

 

I tillegg til et eksemplar av spillet, gir vi bort 90 dagers gratis spilletid, og spillkoder som låser opp «War Mammoth», «Snow Mammoth», «Killer Rhino», «Ring of Acheron», «Bag of Holding», «Drinking Cape», «Amazonian Bow» og «Totem of Origins». Rett og slett en meget eksklusiv pakke, som man ikke får kjøpt noe sted.

 

Nå har jeg ikke spilt AoC, men tipper at disse kodene til ekslusivitetene hadde vært en fin gave til de som spiller det. Og gaver måler man ikke penger, men tanken som ligger bak.

Lenke til kommentar
Strengt tatt verdt mindre enn 200.-

Koster 149,- hos wog.no.

http://wog.no/shop/index.php?main_page=pro...roducts_id=1709

Jeg kan ikke se at de selger verken 90 dagers spilletid eller det eksklusive spillinnholdet i denne lenken? Har du funnet pris på det også?

 

Jeg ser klare tegn på utakknemlighet :-)

 

Huff.

Jeg mente egentlig ikke å være utakknemlig. Jeg måtte bare benytte anledningen til å slenge drit om opphausede AoC!

 

Så da ser jeg hva slikt tull bringer med seg (visste det egentlig på forhånd) og slutter med slikt snarest!

 

Det er tross alt bare kudos på gamer.no for julekalender!

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...