Gå til innhold

Majesty 2 til Xbox 360 (DS/PSP/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

This is David: Du får faktisk mye mindre for pengene når du kjøper en xbox 360. (Teknisk sett) På PS3 følger det med alt en xbox har som sideutsyr, pluss at PS3'en har bluray x] Dessuten har PS3 begynt å få noen ganske bra exclusives nå :D Men best å ha beggge konsollene! Veldig gode exclusives på begge! ^^

 

Har ikke spillt eneren så skal ikke si noe om selve spillet, men syntes det høres noe rart ut på konsoll...

Lenke til kommentar
This is David: Du får faktisk mye mindre for pengene når du kjøper en xbox 360. (Teknisk sett)

 

Teknisk sett får du mer for pengene når du kjøper en Xbox 360 vs. en PS3.

Xbox 360 Pro inkludert 2 spill koster 1900, mens en PS3 uten spill koster 3900.

 

Den eneste svakheten til Xbox 360 er lagringmedie. DVD er strengt tatt litt lite nå for tiden.

 

Og nei, dette er ingen fanboi post. Det var bare en sammenligning mellom pris på de to konsollene.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Dessuten var ikke poenget mitt hva man får i pakken, jeg tenkte mer på hva man får tilgang på av spill. Men for å være helt korrekt: Utrolig hvor mye mer jeghar fått for pengene ved å kjøpe en 360 :)

 

Til PS3 har jeg kun spilt bittelittegrann Resistance og en del Uncharted siden jeg kjøpte den på release. Nå skal det sies at jeg alltid kjøper multiplattformspillene til 360 pga achievements og multiplayer, så hadde jeg hatt bare PS3 så hadde nok den hatt en del flere spill.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...