Gå til innhold

Konkurranse: Julekalender 2008 – dag 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det siste spørsmålet var svakt, det er nemlig 2 svar som er riktige.

 

Det ene svaret er riktig når musen er "out of the box"..

Men hvis man installerer SetPoint i Windows, er et av de andre svarene riktige.

 

Satset på det jeg trodde man spør etter, men 2 av svarene er egentlige riktige. :!:

Lenke til kommentar

Jeg syntes nå både Logitech G9 og Microsoft SideWinder ligger bedre i hånden jeg da :)

Men mitt Logitech G15 rev1 har sett sine bedre dager, så et nytt tastatur er på sin plass! :D

 

Må si meg enig at det var et elendig valg av siste spørsmål? (kan dere redigere dette, eller spesifisere det litt nøyere?)

Det er jo slettes ingen krav å installere Logitech SetPoint programvare til musa, det er jo ingen driver men ren programvare som legger opp fra at du skal kunne gjøre litt forskjellige mer avanserte innstillinger på musa, men det er jo slettes ingen nødvendighet og de fleste kompisene mine driter i hele SetPoint.

 

Selv sitter jeg på Windows Server 2008 operativsystem hvor SetPoint aldri har fungert slikt som det skal så jeg har droppet hele greia? Ergo er et av svar alternativene riktig for meg i min situasjon, mens om jeg legger inn SetPoint så får jeg muligheten til å aktivere et antall som tilsvarer et annet alternativ? Utrolig misvisende spørsmål, som jeg egentlig ikke helt vet hva jeg skal svare på? Personlig mener jeg at det riktig svaret burde være det antallet som er "out-of-the-box" uavhengig av SetPoint programvaren, ettersom mange ikke kjører SetPoint, noen kan jo faktisk ikke kjører det heller?

 

Utrolig dårlig og forvirrende spørsmål :(

Lenke til kommentar
Det siste spørsmålet var svakt, det er nemlig 2 svar som er riktige.

 

Det ene svaret er riktig når musen er "out of the box". :!:

Beklager at dette ble utydelig. Kilden var Logitechs presseside, og der var ikke nevnt noe om programvare. Jeg har sjekket opp nærmere nå, og spesifisert hva vi spør etter. Satser på at de som visste svaret den ene eller andre veien, valgte å vente med å svare til vi kom med en oppklaring :-)

 

man trenger vell bare å skrive inn fornavnet right?

Vi ønsker at du skriver fullt navn.

Lenke til kommentar
Haha, dette begynner å bli latterlig.

Sendte ikke inn svar til 9800gx2 (hw.no luke 2) pga. at jeg hadde kortet fra før-

Hørt om SLI før...? :roll:

 

 

Eller var det kanskje 9800gx2 som ikke støtta det? :hmm:

Edit: Jeg som roter. 9800gx2 støtter så klart SLI

Endret av JFM
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...