Gå til innhold

Dette er Nokias neste toppmodell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
System: [...] Series 60 rel. 5
Series 60 er det gamle navnet, brukergrensesnittet heter nå kun 'S60'. Og når du først skriver på engelsk kaller de det ikke release, men edition (altså S60 5th edt.).

 

Har Amobil planlagt en artikkel om hva S60v5 betyr for brukerne (støtte for S60v3-programmer, osv.)?

 

 

Hvilken CPU, RAM og lader-plugg (propertiær 2mm Nokia-laderplugg eller microUSB)?

Lenke til kommentar
Skranglia deluxe. Jeg er helt overbevist om at kvalitetfølelsen av den slider saken kommer til å være lik null, men blir jo spennende å se.

så langt er rapportene at slider løsninger en ganske så solid.

en påstand var at om en plukket den opp fra bordet så kunne en ikke gjette at den var en slider med mindre en ble fortalt det på forhånd...

 

alt i alt en nokia jeg faktisk er interessert i (men så har jeg vært litt svak for communicator serien, men har aldri sett meg råd til en).

 

og når en ser på en video nokia har lagt ut så er vel muligens å kalle dette for en slider en smule missvisende...

Lenke til kommentar
Jeg liker det UIet. Det har hentet en del fra Maemo om jeg ikke tar helt feil.

 

Nei, S60v5 kan bli veldig, veldig bra.

ja det kan virke som dem har lært litt når det gjelder ui design etter å ha rotet rundt med maemo.

 

men det virker som skrivebords-appletene, om en kan kalle dem det, er mer uniforme i fasong slik at dem er lettere å stable om når skjermen snus.

 

det har fått visse i maemo miljøet til å undres hvor tabletene hører hjemme når det ser dette...

Lenke til kommentar
og når en ser på en video nokia har lagt ut så er vel muligens å kalle dette for en slider en smule missvisende...
Dette er jo en arc slider eller hva de kaller Xperia X1.

 

det har fått visse i maemo miljøet til å undres hvor tabletene hører hjemme når det ser dette...
En bil-GPS eller sofasurfer for de med S40? Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...