Gå til innhold

The Witcher til konsoll (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wow, håpet på at dette skulle komme men tvilte på at det noen gang ville det. Kom meg aldri igjennom The Witcher i original utgaven da spillet ble bare litt for "tungt" på flere måter, som visstnok skal være fikset i den nye versjonen, men så alltid hvor mye høyere kvalitet det var på verden og story en det meste av generiske high-fantasy godt/ondt fjaset vi får servert. Har tenkt at spillet egentlig alltid hadde gjort seg bra på konsoll med sitt rytme og reaksjons baserte kampsystem.

Kan hende jeg faktisk kjøper dette på nytt til Xbox360, så kan jeg la dama få gjøre ett forsøk på det også (hun er glad i RPGer men ikke i å spille på PC ;)).

Lenke til kommentar

Blir interessant å se om de lanserer disse oppgraderingene til PC, når Enhanced Edition kom så lot de jo de som eide spillet oppgradere gratis.

 

AtW

 

Endelig! Har spillet til pc men så med en gang at dette spillet hedde vært så utrolig mye bedre på konsoll at jeg stoppet å spille. Nå ser det endelig ut som spillet kommer til plattformen den altid skulle ha vært på.

 

Konsoll for gamers!

 

Heh, hva er det som gjør konsollen til en bedre egnet plattform for denne type spill?

 

AtW

Lenke til kommentar
Hadde slåssesystemet vært mer refinert og realtime så skulle jeg likt det.

 

Realtime er det da. Hva du mener med refinert er jeg mer usikker på.

 

Kan være jeg tar feil her når jeg ser på gameplay klipp. Mener å huske at tiden frøs og at man måtte velge combos før noe skjedde. Men testet bare starten så kan være det var en del av tutorialen :D Tror jeg må teste ut spillet på nytt, virker jo som alt er i sanntid som jeg liker.

Endret av Avean
Lenke til kommentar
Hadde slåssesystemet vært mer refinert og realtime så skulle jeg likt det.

 

Realtime er det da. Hva du mener med refinert er jeg mer usikker på.

 

Kan være jeg tar feil her når jeg ser på gameplay klipp. Mener å huske at tiden frøs og at man måtte velge combos før noe skjedde. Men testet bare starten så kan være det var en del av tutorialen :D Tror jeg må teste ut spillet på nytt, virker jo som alt er i sanntid som jeg liker.

Du må nesten prøve enhanced version, ja. Spillet er blitt ganske så annerledes... og mye, mye bedre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...