Gå til innhold

Destroy All Humans likevel til PS3 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uttalelser fra THQ har vel gått på at EPIC har gjort en dårlig jobb med å porte Unreal 3 motoren til PS3. Hvis det er tilfelle blir vel spillet shite på PS3 i alle tilfeller (hvis de ikke på mystisk hvis får fikset dette - men da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke releaser worldwide)

Endret av TeaBone
Lenke til kommentar
Uttalelser fra THQ har vel gått på at EPIC har gjort en dårlig jobb med å porte Unreal 3 motoren til PS3. Hvis det er tilfelle blir vel spillet shite på PS3 i alle tilfeller (hvis de ikke på mystisk hvis får fikset dette - men da skjønner jeg ikke hvorfor de ikke releaser worldwide)

 

Det er sikkert noe i den påstanden, jeg synes ikke tidligere spill med Unreal-motoren imponerer på PS3 akkurat, selv om det ser ut til å bedre seg. Tidlige spill som f.eks Rainbow Six Vegas så jo helt begredelig ut, mens f.eks Bioshock ser betydelig bedre ut, selv om ikke det heller hører til crême-de-la-crême av hva PS3 kan prestere grafisk.

 

Ergo var informasjonen som artikkelen presentere i går, direkte missledende? Der sto det såvidt jeg husker, at PS3-utgaven ble kansellert fordi PS3-en var for vanskelig å utvikle til? Da blir spørsmålet, var dette en del av pressemeldingen, eller var det som ble ... lagt til? Fryktelig rotete uansett.

 

Er vel ikke nødvendigvis misvisende, det kan jo være at de sliter med å få PS3 versjonen klar til release til Desember, men regner med å få det til før Februar. Men det er jo litt rart at de velger å kanselere totalt i USA, i stedet for å gi PS3 worldwide release i Februar.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...