Gå til innhold

Test: Asus N20


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne var fin. Absolutt interessant. Takk for fin test.

 

Stusser over denne:

På vår testmodell har vi batteriutgaven med 6 celler og 4800 Wh som stikker ca. 2 centimeter ut på baksiden

På første side i testen får man inntrykk av at det bare er 9-cellern som stikker ut 2 cm?

 

edit: Vil denne takle 720p/1080p video komprimert med x264?

Endret av arehei
Lenke til kommentar
vår testmodell har vi batteriutgaven med 6 celler og 4800 Wh

 

Regner med det er 4.8Ah (4800mAh) dere mener, siden det er det som er nevn tidligere i artikkelen. 4.8kW-timer er jo nok til å drive min stasjonære pc i ca 12 timer, mens jeg spiller spill med god grafikk!

Lenke til kommentar
Asus N20 er pen å se på, men kan den få hoder til å snu der det virkelig gjelder? Vi ser på saken!

 

.. "kan den få hoder til å snu" .. ?

 

Er ikke dette egentlig Engelsk talemåte som ikke passer på norsk ...

 

Bedre ville vel være, "kan den vekke oppmerksomhet",

"kan den få folk til å snu seg etter den", osv.

 

Dagens Norsk språk-lige - ettertanke :-P

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som finner det litt merkelig å sammenligne med andre maskiner som for det første har specs i en helt annen klasse (T5000 på Lenovoen mot T8000 på Asusen) og i tillegg uten å liste opp specs på det man sammenligner med.

 

Ellers så synes jeg den var dyr. Du får jo nesten en Lenovo X300 for den prisen, og da med LED-skjerm og SSD. ;)

 

-KJ

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som finner det litt merkelig å sammenligne med andre maskiner som for det første har specs i en helt annen klasse (T5000 på Lenovoen mot T8000 på Asusen) og i tillegg uten å liste opp specs på det man sammenligner med.

 

Ellers så synes jeg den var dyr. Du får jo nesten en Lenovo X300 for den prisen, og da med LED-skjerm og SSD. ;)

 

-KJ

 

Billigste X300 er 5k dyrere enn Asus N20. Nesten for den prisen er vel å ta litt i.

Lenke til kommentar

synest den var litt vel heftig til og være såpass liten, men en fin tallknuser i liten innpaknig :)

 

savner litt vifteløse ultraportable slik som den dell hadde, vare det X1 den het?? har jo vært flere prosessorkrympinger siden den tid og skulle være gode muligheter for en kald og fin cpu. men selv ATOM maskiner setter de vifter i i disse dager.

 

 

Billigste X300 er 5k dyrere enn Asus N20. Nesten for den prisen er vel å ta litt i.

 

 

men det man får 10K er Toshiba Portégé R500 den har jeg lyst på :)

Endret av leifeinar
Lenke til kommentar
synest den var litt vel heftig til og være såpass liten, men en fin tallknuser i liten innpaknig :)

 

savner litt vifteløse ultraportable slik som den dell hadde, vare det X1 den het?? har jo vært flere prosessorkrympinger siden den tid og skulle være gode muligheter for en kald og fin cpu. men selv ATOM maskiner setter de vifter i i disse dager.

 

 

Billigste X300 er 5k dyrere enn Asus N20. Nesten for den prisen er vel å ta litt i.

 

 

men det maan får dår 10K er Toshiba Portégé R500 den har jeg lyst på :)

 

Ja, det er rimlig latterlig, Dell har en vifteløs atom, som knapt har kjøeribbe engang, viser hovr lett det er å kjøre en atom vifteløst, men de inisterer jo på å kaste vifter på alt mulig. X1 var forresten vifteløs ja, en kul maskin, men var nok i grenseland for hva som kan kjøres vifteløs, den ble god og varm.

 

AtW

Lenke til kommentar

Sinnsyk pris på det vesle man får her. Man skulle tro man var en del år tilbake hvor intropris ar 10k.

Dell har også 12 tommere i den nye lattitude serien(de nye modellene for 6mnd siden?), så slik sett er vel ikke dette noen nyhet. Dell sin er også mye penere og har en mer robust design. Denne ser jo ut som et plastikkegg.

 

En slik maskin til 10k burde kunne skilte med en integrert 9300 grafikkløsning i Q4 2008.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...