Gå til innhold

Demo: Pyroblazer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er bra med spillet :

 

- Avanserte kontroller og måter å kunne fly fartøyet på, for dem som liker slik

- Fin og ren grafikk

- Musikken er svært bra

 

OG tja...det var vel det :/

 

Det jeg ikke likte var kontrollene, det blir for mye stress. Først så kan man svinge fra høyre til venstre, så kan man "rolle" rundt, men dette er ikke enkelet, da blir du nemmelig kjørende på skakke eller opp ned til du selv retter det opp igjen, og så er det å streife fra side til side.. Og så er det boost og brems og gass og alt blir bare for mye å tenke på samtidig. Samt så må du ikke tro at du bare kan svinge og sleppe å tenke på å rette opp fartøyet eller måtte streife litt, neida - etter noen svinger så er du helt på skakke, og så må du til å stresse med å rette det opp mens du må sørge for at skipet er på rett kjøl. Glemte jeg å nevnte at du må styre opp-ned også? Altså, så har du i tillegg at du må til å gå oppover og nedover noen ganger, og her kommer det største irritasjonsmomentet - det er jo for svarte ikke mulig å føle at man kjører "clean" !! Uansett hva man gjøre dulter man borti veggene og får skrapelydder, eller best - bråstopper. Tro meg, å holde styr på alle måtene å svinge på, samt gå opp ned og samtidig kanskje trykke inn litt boost hjelper ikke med at spillet er så lite tilgivelig for feil. Banen er knapt nok stor nok til to skip med siden av hverandre, og når du kjører er det ofte at det er klin umulig å kjøre helt clean, selv med bare et kjøretøy i bredden.

 

Nei sorry altså, ble virkelig skuffet, over komplisert styring, og den ekle følelsen av at man ikke får til å kjøre skikkelig uten å skrape borti noe og få en ekkel skrapelyd ut av høyalerne også.

 

Bortsett fra at det er helt umulig å kjøre skal spille ha credit for de tingen jeg nevnte i starten.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Jepp. Dette kunne nesten vært noe bra.

 

Oppsummering: Mye av det som allerede er nevnt av The Very End men jeg vil bare nevne at spiller blir faktisk mer fengende dersom man velgere 1-personskamera når man suser gjennom banen. Men det er bortimot eneste gangen dette faktisk gir god fartsfølelse. Mitt store problem er at når veggene og avgrensningene på banen er såpass detaljerte og består av snodde spiral-rør osv så får man rett og slett ikke noe inntrykk av hvilen vei banen svinger. Noe som jo er et solid feiltrinn i et slikt spill.

 

Den dårlige skrapelyden er der også og ødelegger nok til at jeg ikke vil spille dette mer. :(

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...