Gå til innhold

Snart ser du Youtube på mobilen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Med min n82 må jeg se youtube i egen flashspiller. Integrert flash støtte i nettleseren hørtes flott ut:)

hmm har jo integrert flash støtte i browseren på n95 8gb.. rart ikke n82 har det..

 

Det er flash støtte i browseren til N82, men det er vel ikke full Flash 10 støtte, bare FlashLite. Men man kan se youtube allerede så det er ikke noe nytt.

Endret av killerost
Lenke til kommentar

Flaut.

 

Ikke bare har dere ikke fått med dere det Symbian_Pro påpeker, men nevner heller ikke noe om at mange mobiler i dag kommer med eget YouTube-program.

 

Forresten, skulle ikke Nokia 5800 XpressMusic komme med full flash-støtte? Eller forveksler jeg med noe annet kanskje..

 

edit: Noe sier meg at det oversettes fler artikler fra mobil.se til amobil.no, enn omvendt.

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Jeg surfer nok veldig mye mer på mobil enn gjennomsnittsbrukeren, og jeg ønsker IKKE flash direkte i nettleseren. Hvorfor? Fordi 90% av flash-innhold vil være irriterende og båndbreddekrevende reklame. Flash er greit til video og lyd, men jeg foretrekker faktisk å bruke en egen avspiller til dette fremfor flash. Da får man innhold som er tilpasset skjermen. F.eks. Skyfire viser flash, men det kreves en hel del zooming og tweaking for å få en video i noe tilnærmet full screen.

 

Flashstøtte for flere telefoner er selvsagt velkomment, men jeg har et håp om at man bare ser et flash-ikon der hvor det benyttes flash. Trykk på ikonet for valg mellom å vise innhold i nettleseren eller i en egen avspillr for flash.

 

Ikke det at jeg tror det er hva som venter oss i fremtiden, men likevel... Pretty please...?

Lenke til kommentar

Hva er ulempen med å ha muligheten til å vise det direkte? Slik det er gjort av Nokia nå kan en velge mellom å laste kun tekst, tekst + bilder eller alt innhold, dvs inkl. flash. Da er det ikke verre enn å bruke alternativ to hvis du vil spare båndbredde, og så kan de som også ønsker flash velge alternativ tre. Så vidt jeg husker kan man aktivere enkeltstående flashelementer selv om automatisk lasting (av alle) er deaktivert.

Lenke til kommentar
Hva er ulempen med å ha muligheten til å vise det direkte? Slik det er gjort av Nokia nå kan en velge mellom å laste kun tekst, tekst + bilder eller alt innhold, dvs inkl. flash. Da er det ikke verre enn å bruke alternativ to hvis du vil spare båndbredde, og så kan de som også ønsker flash velge alternativ tre. Så vidt jeg husker kan man aktivere enkeltstående flashelementer selv om automatisk lasting (av alle) er deaktivert.

Det stemmer. Og når du klikker på flashinnholdet åpnes det automatisk i fullscreen.

 

Så dette er jo nesten nøyaktig det du spør etter, knutaj.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...