Gå til innhold

Nyheter for Far Cry 2 (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? :hmm:

Men jeg tror nok ikke denne pakken vil få meg til å spille FC2 online... Det virker som om utviklerne kun hadde planer om å lage en singleplayer del, men ombestemmte seg i siste liten og slengte sammen en online del også. Sniping er owerpower, det tar for lang tid å spawne, masse spawnkilling, det tar for lang tid å dø (!), våpnene er unøyaktige osv osv.

Far Cry 2 er et greit spill i singleplayer, men det er rett og slett ikke morsomt å spille det online... :(

Lenke til kommentar
Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? :hmm:

 

Har du ikke sett No Country for Old Men? :O Da vil jeg først anbefale deg å se den! Den er EPIC! :D Elsker den filmen!

Hvis du ikke har sett den, og ikke bryr deg om å se litt fra filmen før du ser den, så kan du se hagla her:

Se filmen hos Youtube

Se fra 3:30 og utover, det er der skytinga starter :)

Her ser man hagla, og får høre lyden bedre, men det er fortsatt mye bedre å høre den hjemme i stua på DVD/BluRay eller på kino :)

Se filmen hos Youtube

 

Vet ikke om man får kjøpt lyddempere til hagler, men det går ann å lage det ;)

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar
Lyddempa hagle? Er det overhodet mulig? :hmm:

 

Har du ikke sett No Country for Old Men? :O Da vil jeg først anbefale deg å se den! Den er EPIC! :D Elsker den filmen!

Vet ikke om man får kjøpt lyddempere til hagler, men det går ann å lage det ;)

Trodde ikke det var mulig, jeg. Men da tok jeg vel feil. :)

Hadde tenkt å spille gjennom singleplayer en andre gang før eller senere (for å snappe opp en del achievments jeg ikke har), og kan vel vente til denne pakken kommer. Hadde vært stilig å løpe rundt med armbrøst.

Lenke til kommentar

Faktisk jo, dette er typisk EA opplegg. Andre utviklere lanserer slikt gratis for å holde på brukerne. Å betale for en våpenmodell fleste her kan lage selv er bak mål. Er interessert i å spille et bra spill jeg som jeg har betalt for. Far Cry 2 var nærmest en flopp, mest elendige onlinesystemet jeg har spilt. De svære omgivelsene og de gir oss deathmatch maps online ? Grøss ! Kunne vært det ultimate online spillet men akk nei.

Lenke til kommentar

Tipper du har mange eksempler på gratis expansion-packs/map-packs?

 

Kvaliteten på banene for så være, men det ikke mange utviklere som slenger ut map-packs gratis fra starten av. Bungie og Epic har det ofte sånn at pakkene blir gratis etter 3 mnd eller noe sånt, og de regnes vel for å være noen av de "snilleste" utviklerne..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...