Gå til innhold

– Derfor sliter Ice.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For billig? Prisene til Ice er ikke særlig konkurransedyktige mot Netcom, Telenor og Tele2 sine priser på samme tilbud. For å ikke snakke om den elendinge dektningskapasiteten jeg måtte leve med når jeg benyttet meg av dette selskapet, så jeg måtte si opp avtalen før avtaletiden. Ice fikk i tillegg bunnplass på TV2-testen.

Lenke til kommentar

Hei,

 

har nå hatt ICE ca 8 mnd og vurderer å si dem opp. Men vet egentlig ikke hva slags avtale jeg har med dem.

Hentet utstyret i en Klart Svar butikk der det var en fersk selger. Fikk modem og betalte etablering over disk. Ingen kontrakt eller noe ble tegnet.

 

Har jeg bindt meg da?

 

I utgangspunktet er det jobben som betaler denne, men er dritt lei av dem da de ikke klarer å gi meg kvartalsvis faktura som igjen resulterer i at jeg må fylle ut utleggsskjema hver jævla måned. I tillegg så kutter den ut når modemet blir varmt. Men det er en anna sak.

Lenke til kommentar

Vi får vertfall streng beskjed om at det skal signeres 3 avtaler. En til kunde, en til butikk og en til ice.

Viss du ikke har fått noe kontrakt må du bevise dette, for ellers kan det stilles spørsmålstegn til om du har mista/rota den vekk.

 

Har også fått med meg at det er ICE i sverige som sliter mest. Og at de har lånt penger fra ICE norge for å finnansere tapet i Sverige.

Lenke til kommentar
Vi får vertfall streng beskjed om at det skal signeres 3 avtaler. En til kunde, en til butikk og en til ice.

Viss du ikke har fått noe kontrakt må du bevise dette, for ellers kan det stilles spørsmålstegn til om du har mista/rota den vekk.

 

Har også fått med meg at det er ICE i sverige som sliter mest. Og at de har lånt penger fra ICE norge for å finnansere tapet i Sverige.

 

Beviset er jo ikke vanskligere enn at de eller butikken har det. Så sant de ikke kan vise til en av de signerte avtalene, så sier jo det sitt :)

 

Men takk for å få opplyst om de faktiske rutinene. For jeg vet at det ikke ble signert noen avtaler.

Lenke til kommentar

ice.net må prøve å markedsføre seg til kunder som ikke kan få vanlig bredbånd eller Super 3G. De prøver å slås for kunder de vil aldri få. hvem vil ha en dings hengende på bærbar PC når man kan få HP/Lenovo med innebygd Super 3G?

 

Helt feil markedsstrategi. Det at direktøren gikk er veldig bra, kanskje det fins andre som kan sette selskapet på riktig kurs.

 

Greit at man prøver å vinne VM med Lada, og kan være Petter Solberg - men Lada er Lada - det er om å anerkjenne hvilken selskap man driver og hvilken teknologi man har.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...