Gå til innhold

Nå er Prada II-prisene her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg skulle tro at de som kjøper en mobil fordi det står Prada på den er mer interessert i hvordan den ser ut enn om den har fulltastatur.

 

Og fulltastatur gjør den ikke akkurat penere.

egentlig veldig enig.. vist man vil ha en funksjonsrik telefon med qwerty så finnes det bedre alternativer.. kjøper man en prada telefon er det pga merket.. vist ikke merke har noe og si så kjøper man ku990.. eller en xperia/touchpro!

Lenke til kommentar
Jeg skulle tro at de som kjøper en mobil fordi det står Prada på den er mer interessert i hvordan den ser ut enn om den har fulltastatur.

 

Og fulltastatur gjør den ikke akkurat penere.

egentlig veldig enig.. vist man vil ha en funksjonsrik telefon med qwerty så finnes det bedre alternativer.. kjøper man en prada telefon er det pga merket.. vist ikke merke har noe og si så kjøper man ku990.. eller en xperia/touchpro!

 

Nå har jeg hatt HTC touch diamond siden den kom, og jeg er så mektig lei at jeg spyr snart. Windows på mobilen, for noe mæl og evig pirking etter innstillinger osv. Jeg hadde LG Viewty før denne, og den var gull. Nå gleder jeg meg som en unge til prada 2 kommer faktisk, rett og slett fordi den har fulltastatur, ok kamera, god skjerm og ser nice ut. At det står prada er meg revnende likegyldig, og mer en morsom touch, men den har nøyaktig det jeg ønsker og ser vesentlige penere ut enn Renoir. Det at LG ikke har hivd seg på windows bølgen synes jeg er utrolig deilig, med tanke på at de faktisk lager noe som er veldig veldig brukbart selv. Og utifra infoen og filmene jeg har sett om denne telefonen, så virker den knallbra! Jeg har rett og slett trykka, venta og pirka meg lei av windows mobiler. Jeg vil tilbake til gode LG:P

Endret av TheMoonMan
Lenke til kommentar
Jeg skulle tro at de som kjøper en mobil fordi det står Prada på den er mer interessert i hvordan den ser ut enn om den har fulltastatur.

 

Og fulltastatur gjør den ikke akkurat penere.

 

Sant nok at det er utseende som teller mest i denne målgruppen. Men det lønner seg også å se på andre ting som karakteriserer denne målgruppen. Skriver folk i denne målgruppen mye sms og mail? ja. Fulltastatur til denne målgruppen kan altså vise seg å slå ann. Noe det allerede har gjort hvis man ser på foreks sidekick mobiler blandt slike målgrupper i usa. Med andre ord når man klarer å kombinere godt utseende med fulltastatur så ser det ut til å passe denne målgruppen ypperlig, og det ser det også ut til at de har klart med prada 2. Vi får vente og se.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...