Gå til innhold

Kulturo: Våre siste anbefalinger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
+1. Syns dette er elendig. Kan vi ikke få igang et spleiselag for å holde Kulturo gående ? :D
Tja si det du. Har stilt spørsmålet men har ikke fått noe svar.

Donerer gjerne penger for at kulturo skal opprettholde sin aktivitet.

Trengs det gratisarbeidere som kan skrive omtaler så burde da ikke det heller være noe problem, så mye folk som skriver og har meninger om filmer og tv-serier og hele greia.

En kombinasjon som amobil er veldig flink på, å ta ting ifra forumet og få det på forsiden av siden deres.

Lenke til kommentar
+1. Syns dette er elendig. Kan vi ikke få igang et spleiselag for å holde Kulturo gående ? :D
Tja si det du. Har stilt spørsmålet men har ikke fått noe svar.

Donerer gjerne penger for at kulturo skal opprettholde sin aktivitet.

Trengs det gratisarbeidere som kan skrive omtaler så burde da ikke det heller være noe problem, så mye folk som skriver og har meninger om filmer og tv-serier og hele greia.

En kombinasjon som amobil er veldig flink på, å ta ting ifra forumet og få det på forsiden av siden deres.

 

Dette synes jeg nok er en god idee. Jeg mener det er fullt tenkelig at man vil kunne opprettholde driften ved hjelp av frivillige. Hva om noen utarbeider en konstruktiv plan på dette? Det vil muligens være vanskelig å oppretholde dagens kvalitet, men jeg har troen på at det finnes mange flinke skribenter der ute...

Lenke til kommentar
+1. Syns dette er elendig. Kan vi ikke få igang et spleiselag for å holde Kulturo gående ? :D
Tja si det du. Har stilt spørsmålet men har ikke fått noe svar.

Donerer gjerne penger for at kulturo skal opprettholde sin aktivitet.

Trengs det gratisarbeidere som kan skrive omtaler så burde da ikke det heller være noe problem, så mye folk som skriver og har meninger om filmer og tv-serier og hele greia.

En kombinasjon som amobil er veldig flink på, å ta ting ifra forumet og få det på forsiden av siden deres.

 

I second this idea. Har verken penger eller anmelderskills nok til å kunne bidra med noe konstruktivt, men det vet jeg det er andre her på forumet som har. Hadde vært så altfor jævlig trist om Kulturo.no bare skulle forsvinne sånn helt uten videre:(

Lenke til kommentar
Dette synes jeg nok er en god idee. Jeg mener det er fullt tenkelig at man vil kunne opprettholde driften ved hjelp av frivillige. Hva om noen utarbeider en konstruktiv plan på dette? Det vil muligens være vanskelig å oppretholde dagens kvalitet, men jeg har troen på at det finnes mange flinke skribenter der ute...
Har ingen anelse hva som skal til for å få noe slikt igang, da må en isåfall få en dialog med tidligere redaktører (Røste og A. Schindler) og få tips til hva en kan gjøre.
Tar jeg ikke feil så mener jeg å huske at Edda nå er verd mer enn sitt moderselskap. Synd det er vi som må lide for deres tap.
Det er meget meget mulig, har jeg nok dessverre ingen kunnskaper om.

 

En forsettelse av denne diskusjonen bør nok ta plass her: Slutt for Kulturo.no

Lenke til kommentar
Dårlig kaffe? :mellow:

 

Se filmen. ;)

Jeg reagerte også på denne. Hele poenget er jo at kaffen er utrolig god. :p

 

Mmmm! Goddamn, Jimmie! This is some serious gourmet shit! Usually, me and Vince would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on us! What flavor is this?

(Apropos god kaffe: bra avatar, Heatsink :) )

 

Trist at det er slutt for Kulturo, jeg likte å lese ukens anbefalinger.

Lenke til kommentar
Mmmm! Goddamn, Jimmie! This is some serious gourmet shit! Usually, me and Vince would be happy with some freeze-dried Taster's Choice right, but he springs this serious GOURMET shit on us! What flavor is this?

Jeg ler hver gang The Wolf gir et lite nikk til Jimmy etter å smakt på kaffen. Denne filmen er full av godbiter! Hmm, sambo er ute i kveld, så da frister det veldig å få et aldri så lite gjensyn med Vincent, Jules og de andre.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...